Gjest Primula Skrevet 25. januar 2007 #1 Del Skrevet 25. januar 2007 jeg skal ha med en pizza på jobb i morgen. Den må jeg da lage idag, men så lurer jeg på: bør jeg steke hele pizzaen og bare varme den opp? eller steke bare bunnen, ha på fyllet og steke ferdig før servering? eller skal jeg la være å steke noe før i morgen, bare lage den ferdig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Snart medlem* Skrevet 25. januar 2007 #2 Del Skrevet 25. januar 2007 Hvis du har mulighet til å steike den på jobb, ville jeg bare laget deig og saus, tatt det med på jobb og puttet det i ovnen der. En deig kan godt heve over natten - det har jeg gjort flere ganger med stor suksess. Dersom det ikke er steikemuligheter på jobb, er jeg litt usikker. Kald pizza er kald pizza uansett, og jeg tror ikke det har så mye å si om den er kald fra i gårkveld eller kald fra for 2 timer siden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Primula Skrevet 25. januar 2007 #3 Del Skrevet 25. januar 2007 joda, det er stekemuligheter der. men dt må gå fort. derfor tenkte jeg at det var en mulighet å steke bunnen litt idag, ha på fyllet og la stå i køleskap, og steke ferdig rett før servering. men vet ikke om den blir god.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Snart medlem* Skrevet 25. januar 2007 #4 Del Skrevet 25. januar 2007 joda, det er stekemuligheter der. men dt må gå fort. derfor tenkte jeg at det var en mulighet å steke bunnen litt idag, ha på fyllet og la stå i køleskap, og steke ferdig rett før servering. men vet ikke om den blir god.. ← Det blir den sikkert! Men personlig har jeg ikke veldig gode erfaringer med å halvsteike bunner selv, så akkurat der kan jeg ikke gi noen anbefalinger. Uansett er det jo ikke så mange minuttene forskjell om man steiker den fra bunnen eller halvsteiker den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supraspinatus Skrevet 25. januar 2007 #5 Del Skrevet 25. januar 2007 Ikke steik bunnen for seg selv.. da har fyllet lett for å bare falle av når du steiker resten oppå.. ta heller å steik bunnen med saus og kjøtt og litt ost på.. Ikke steik helt ferdig men kanskje 4-5min på 220-250 grader Alt ettersom hvor tynn bunn du har. når du skal ferdigsteike på jobben tar du resten av ost og evt fyll(grønnsakene) på. steikes ferdig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå