Gå til innhold

Hjeeelp! På byn i morgen og jeg må kjøpe noe nytt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hjelp!!

Jeg er 26 år og er blitt en skikkelig sofagris. Fikk plutselig litt hetta :klø: her jeg sitter på jobben og har avtalt med en veninne å ta en tur på byn i morgen.

Jeg har ikke peiling på moter og er inne i en periode der jeg føler at jeg ikke kler noe som helst… :ler:

Håper derfor at noen her kan gi meg noen tips til hva jeg kan ha på meg i morgen. Jeg er 157 høy og litt kraftig. Må ut i dag etter jobb og handle noe nytt, men har begrensede midler.

Alle forslag mottas med takk!!! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er ganske lik som deg. Tror jeg ville kjøpt en enkel sort kjole jeg. Også tatt på noen halvhøye sko. Evt bare noen helt enkle sorte. Også ville jeg heller pyntet den med et fint kjede, en søt veske, noe i håret osv.

Skrevet
Jeg er ganske lik som deg. Tror jeg ville kjøpt en enkel sort kjole jeg. Også tatt på noen halvhøye sko. Evt bare noen helt enkle sorte. Også ville jeg heller pyntet den med et fint kjede, en søt veske, noe i håret osv.

Ja det hadde kanskje vært litt kult, men her er skikkelig slapsete og pyton vær. Kan bli litt vel kaldt. Snakker du om støvletter til midt på leggen eller? :ler: huff.. blir oppgitt over meg selv... er så voldsom praktisk av meg :ler:

Skrevet (endret)
Hjelp!!

Jeg er 26 år og er blitt en skikkelig sofagris. Fikk plutselig litt hetta  :klø: her jeg sitter på jobben og har avtalt med en veninne å ta en tur på byn i morgen.

Jeg har ikke peiling på moter og er inne i en periode der jeg føler at jeg ikke kler noe som helst…  :ler:

Håper derfor at noen her kan gi meg noen tips til hva jeg kan ha på meg i morgen. Jeg er 157 høy og litt kraftig. Må ut i dag etter jobb og handle noe nytt, men har begrensede midler.

Alle forslag mottas med takk!!!  :)

På byen ville jeg brukt bukser, enten pene, mørke olabukser eller svarte bukser, evt. svart skjørt. Kule støvletter med litt hæl, en pen topp, store øredobber med litt bling og evt. et armbånd. En kul veske som kan bryte litt med det enkle liksom.

Husk at det er kaldt ute, så har du ingen vaaarm jakke, bruk en enkel svart cardigan over toppen.

H&M, Vero Moda, Lene V, Only feks. har mye pent som ikke er så dyrt. Acsessorize har flotte vesker og smykker til en billig penge også.

Sånn er ihvertfall jeg, klassisk i klærne og spriter opp med tilbehøret.

Endret av kitekatt
Skrevet

Ja, du kan fint gå med støvletter og ullstrømpebukse :)

eller du kan (som kitekatt sier) gå med mørke bukser.

Men jeg ville gjort meg litt fin ved å for eks. hatt med en fin veske (siden skoene må bli praktiske), eller en fin hårspenne, litt ekstra sminke (uten at det ser billig ut da).

Jeg er pæreform selv og sliter med sånne ting, men det jeg vet er at jeg føler meg mye bedre (og mer kvinnelig) med en fin kjole som skjuler litt, men likevel er litt ordentlig og pen om du skjønner :)

Skrevet
På byen ville jeg brukt bukser, enten pene, mørke olabukser eller svarte bukser, evt. svart skjørt. Kule støvletter med litt hæl, en pen topp, store øredobber med litt bling og evt. et armbånd. En kul veske som kan bryte litt med det enkle liksom.

Husk at det er kaldt ute, så har du ingen vaaarm jakke, bruk en enkel svart cardigan over toppen.

H&M, Vero Moda, Lene V, Only feks. har mye pent som ikke er så dyrt. Acsessorize har flotte vesker og smykker til en billig penge også.

Sånn er ihvertfall jeg, klassisk i klærne og spriter opp med tilbehøret.

:) Takk for tipsene!! Heldigvis er det jo litt salg enda. Selv om det er mye "pø" så kan jeg jo være heldig å finne noe!! Ja litt bling bling må jeg skaffe meg... Får angripe det og håpe jeg er heldig :danse:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...