Lilith Skrevet 25. januar 2007 #1 Skrevet 25. januar 2007 Hei! Vurderer Spania-ferie i juli. Vil gjerne til Barcelona, og har en venninne i Málaga som jeg vil besøke. Tenker at det kanskje går an å ta tog fra Barcelona langs kysten til Málaga. Noen som har tatt den turen eller andre turer med tog i Spania? Noen som har erfaringer fra byene på den strekningen og har noen advarsler/anbefalinger? På forhånd tusen takk!
Gjest gjesta Skrevet 25. januar 2007 #3 Skrevet 25. januar 2007 (endret) Jeg kan ikke si at jeg har veldig greie på dette, men jeg tror i hvert fall noe. For det første tror jeg ikke det går an å ta tog hele veien langs kysten, jeg tror du må gjennom Madrid. For det andre er det VELDIG langt fra Malaga til Barelona, jeg mener jeg har hørt det tar 11-12 timer og kjøre, og da tror jeg ikke det er gjennom Madrid. Så jeg ville gjettet på sikkert 15 timer på tog. Edit: etter å ha søkt litt på nett fant jeg dette: http://horarios.renfe.es/hir/hjhir030.jsp?...;EURO'&ID=i , så det ser ut som nærmere 13 timer. Endret 25. januar 2007 av ayrabeth
*Annie* Skrevet 25. januar 2007 #4 Skrevet 25. januar 2007 Denne kan også være kjekk og bruke for å søke på avganger. Ser ut som at det tar rundt 11 timer på toget, men med bytte tar det gjerne en/to timer ekstra. Tror man bare kan ta tog langs kysten ned til Valencia.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå