S10nemor Skrevet 25. januar 2007 #1 Skrevet 25. januar 2007 Hei! Noen som kjenner til ovennevnte? Er det bra produkter?
mari Skrevet 25. januar 2007 #2 Skrevet 25. januar 2007 Jeg har mascaraen, den er fantastisk! Det var en jeg møtte som hadde den på, og det første jeg spurte henne var" unskyld, hvilken mascara bruker du..." og det var den, så da bruker jeg den også... Stilte opp som modell for de en gang, hvor jeg prøvde mange produkter og viste litt hvordan man la sminken etc. Var ikke veldig imponert, men det var litt hele stemningen der som var feil for meg....men prøv en time hos en konsulent, det skader ikke (bare husk å si klart i fra hvis du ikke er interesert)
~Mrs.Valentine~ Skrevet 25. januar 2007 #3 Skrevet 25. januar 2007 Jeg har prøvd foundation, maskara, leppepleie, øyekrem, håndpeeling og håndkrem og var fornøyd med alt sammen. Har tenkt å ha party snart igjen.
MissiS Skrevet 26. januar 2007 #4 Skrevet 26. januar 2007 Jeg bruker Timewise serien med rens, dagkrem og foundation. Synes foundationen er helt fantastisk, dekker kjempebra! Og så har jeg en del sminke. Øyenskyggene sitter veldig bra og som nevnt tidligere; mascaraene er kjempebra (jeg har en av hver...)! Praktisk å kunne prøve alle produktene på huden min før jeg kjøper, så vet jeg at jeg tåler det og at fargene passer. Og så kan jeg jo bare levere det tilbake og få pengene igjen dersom jeg ikke er fornøyd. Men jeg har bare vært fornøyd til nå, altså...
Trin Skrevet 26. januar 2007 #5 Skrevet 26. januar 2007 Jeg har mascaraen, den er fantastisk! Jeg er helt enig En venninne av meg selger Mary Kay, så jeg har prøvd ulike produkter. Er veldig fornøyd med renseproduktene, men synes ikke noe særlig om ansiktskremene
Gjest Skya Skrevet 26. januar 2007 #7 Skrevet 26. januar 2007 Jeg var ikke fornøyd med ansiktskremen, men har den håndpakka og den er vidunderlig, både på armer og ben.
nynne Skrevet 26. januar 2007 #8 Skrevet 26. januar 2007 jeg er veldig fornøyd med ansiktskremen, rens og dyprens - endel noe som funker på min hud foundation er jeg sånn passe fornøyd med.. dekker veldig godt, og egner seg for min del bare til kveldsbruk. Men synes jeg må ha litt pudder på for at den skal holde, elelrs bare "smuldrer" den seg opp liksom, og så må jeg ha MASSE fukt under. Mascaraen har jeg ikke prøvd; hvordan er den? lover dne lange eller fyldige vipper? *ønsker volum jeg* og klumper elelr drysser den ikke heller?
Susannah Skrevet 6. februar 2007 #9 Skrevet 6. februar 2007 Hvordan er prisnivået på Mary Kay-produkter i forhold til andre sammenlignbare produkter solgt i butikk? Er det spesielt billig?
nynne Skrevet 6. februar 2007 #10 Skrevet 6. februar 2007 billig er det vel ikke, men ikke langt unna anna merkevarer.. for en ansiktskrem betaler jeg rett under 400kr en vei (385?) levert på døra. Bruker den 2 ganger daglig og den varer i min 4mnd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå