Tulipanpiken Skrevet 25. januar 2007 #1 Skrevet 25. januar 2007 I gaten der jeg bor står det parkert en stor bil PÅ fotgjengerfeltet! Det er nesten umulig å snike seg mellom de smale sprekkene mellom bilene, med snø og isklumper imellom. Dessuten har bilistene vanskeligere for å se at det faktisk er fotgjengerfelt der, for det er ikke satt opp noe skilt. Dette er i Oslo. Er det noe sted jeg kan henvende meg og si ifra om dette slik at de kan få den flyttet, eventuelt gitt en bot slik at eieren flytter den?
Gjest niomi Skrevet 25. januar 2007 #2 Skrevet 25. januar 2007 Ring Trafikketaten i Oslo kommune: Vaktsentral (døgnåpent) 23 48 21 00 Ta kontakt vedrørende: - feilparkerte biler - feil på parkeringsautomater - feil på parkeringsskilt - uregistrerte kjøretøy - utplassering av container - kritikkverdige snøforhold eller forsløpling langs fortau i indre by
Tulipanpiken Skrevet 25. januar 2007 Forfatter #3 Skrevet 25. januar 2007 Supert, takk Lette rundt på hjemmesiden til Oslo kommune, men fant ikke noe der. Dette er jo et telefonnummer som kan være veldig greit å ha!
Gjest niomi Skrevet 25. januar 2007 #4 Skrevet 25. januar 2007 http://www.trafikketaten.oslo.kommune.no/toppmeny/kontakt/
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå