Gjest Miss Guided Skrevet 25. januar 2007 #1 Skrevet 25. januar 2007 Er det mulig? Jeg måtte jo bare se selv om jeg syntes konseptet hørtes noget tvilsomt ut i utgangspunktet. Og jeg fikk mine fordommer bekreftet. Dette er vel å melke nannykonseptet for det det er verdt, jeg satt med øyne. Alt var så enkelt, to besøk av den synske som kunne fortelle at datteren ville ha trampoline og prinsessekjole og litt sunnere mat, og vips så var alt ordnet. Jeg savnet mer av prosessen som førte til at alt ordnet seg, virket litt lettvint hele greia. Flere som så programmet?
Gjest StoreSky Skrevet 25. januar 2007 #2 Skrevet 25. januar 2007 Så det..og er ytterst skeptisk! Men snodig det der med at han visste de private tingene om moren og mormoren..(med mindre det var juks da) ps. det var mer enn to besøk han hadde da. På en annen side, foruten de tingene han kunne "se", så var det ganske så vanlige pedagogiske råd han gav! -være positiv -være rolig, inngi tryggehet - stresse ned - sunn mat - aktivisering
Gjest Miss Guided Skrevet 25. januar 2007 #3 Skrevet 25. januar 2007 (endret) Ja, kanskje han var der flere ganger. Men det han kom med var jo råd selv vi kunne ha kommet med til slitne foreldre, det er så selvklart at hvis barnet ditt er hyper fra før så gir du ikke barnet godteri til kvelds. Og jeg så hun ga datteren saft på flaske da datteren skulle sove. Men det er rart med det, vi vanlige dødelige kan komme med samme slags råd men det blir ikke tatt tak i før det kommer en mulighet til samtidig å komme på tv. Endret 25. januar 2007 av Miss Guided
Gjest Primula Skrevet 25. januar 2007 #4 Skrevet 25. januar 2007 De rådene han gav, kunne jeg også gitt dem. Men med mindre det var juks fra produksjonssiden, så måtte han jo være synsk for å vite det mora og mormora hadde opplevd. Men jeg tror at han så det fra dem, og ikke gjennom babyens tanker. Det blir for søkt for meg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå