Gå til innhold

Sofa

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes den er helt grei. Men ville nok hatt noen spreke puter for å live den opp litt, for den var litt kjedelig.

Skrevet (endret)

..

Endret av Asti
Skrevet

Jeg synes den var kjedelig og for firkantet. Jeg likte ikke stoffet, og synes det rett og slett ser ut som en sofa min oldemor hadde hatt, gammeldags med andre ord. Ikke en sofa jeg ville kjøpt i allefall, men det er jo du som skal ha den i huset ditt så hva vi andre synes er egentlig ikke viktig. ;)

Skrevet

Jeg likte den, bra at den var "kjedelig", for en sofa er noe man skal ha lenge - og da slipper man kanskje å bli så fryktelig fort lei av den siden den er såpass anonym.

Skrevet

Jeg likte den veldig godt. Synes ikke den var kjedelig, vil heller kalle den stilren og klassisk! Helt enig med Vanedis i at den minner om dansk design. (Danskene kan virkelig det der med design). Jeg kunne absolutt tenkt meg den sofaen! :)

Skrevet

Det var en ok sofa det der.

Enkel og stilig.

Dansk design er ikke å forakte.

Skrevet

Jeg likte den ikke, men så liker ikke jeg firkanta sofaer heller, da.

Utover det så var den kjedelig.

Skrevet

Jeg likte denne sofaen veldig godt jeg. Synes de litt enkle rene formene på møbler er det fineste. Bolia har veldig mye fint.

Skrevet

Sofaen var tidløs og elegant - akkurat sånn jeg liker.

Skrevet

Nå er sofaen bestilt. Vi hadde egnetlig tenkt å kjøpe en sofa med sprekere farge, f.x rød eller grønn, men falt tilbake på en ganske nøytral farge. Vi skal sprite den opp med puter. Tenkte puter som er litt "indiske" i stoffet... i rød-toner. Da blir det varmt og koselig selv om sofaen har "skarpe" kanter.

Skrevet

Da får vi håpe du blir fornøyd når sofaen kommer i hus. Det er det viktigste! ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...