sweetdana Skrevet 24. januar 2007 #1 Skrevet 24. januar 2007 Hei Tittelen sier vel alt. Skal bestille bok fra amazon for første gang, og jeg lurer dermed på hvor lang tid det tar omtrent? (står at boken er in stock). Det står jo 4-6 dager på hjemmesiden, men synes jeg har hørt at det kan ta mye lengre tid? Noen som vet ?
Gjest Gjest 1 Skrevet 24. januar 2007 #2 Skrevet 24. januar 2007 Når jeg bestiller derfra tar det ca 2 uker før varene kommer i posten.
Gjest Vidvandre Skrevet 24. januar 2007 #3 Skrevet 24. januar 2007 Tok cirka en uke sist jeg bestilte fra amazon, pleier ikke ta mange dagene å sende fra Storbritannia hvis de sender med en gang; jeg har opplevd at det tar 4 dager noen plasser (bestille en del dvder).
Gjest -eline- Skrevet 25. januar 2007 #4 Skrevet 25. januar 2007 Sist gang jeg bestilte så tok det to dager (bestilte tirsdagsmorgen, torsdag lå den i postkassa), men da stod det også at varen ville bli shippet i løpet av 24 timer på produktet.
Gustenpus Skrevet 25. januar 2007 #5 Skrevet 25. januar 2007 Bøker på lager merket med 24 timers leveringstid pleier å bruke 4 dager til meg i Oslo. Amazon.co.uk er raske, veldig godt fornøyd.
Amalie_85 Skrevet 25. januar 2007 #6 Skrevet 25. januar 2007 når vi har bestilt har det tatt fra 2-7 dager.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå