Gjest King James Skrevet 24. januar 2007 #1 Skrevet 24. januar 2007 hvordan vil dere tolke dette bildet http://www.bltc.com/apes-angels.jpg
Gjest Maxagaze Skrevet 24. januar 2007 #2 Skrevet 24. januar 2007 (endret) At maleren av dette bildet, eller oppdragsgiverne hans/hennes har problemer med å male tisser.. ? ..og hvorfor poster du ikke heller dette religionsbabbelet på religionsgruppa.. ? Endret 24. januar 2007 av Maxagaze
Gjest Allinara Skrevet 24. januar 2007 #3 Skrevet 24. januar 2007 (endret) Utviklinga. evulusjon, livet.... Likte det ganske godt jeg.Livets motsetninger og hvordan alt henger sammen i ett bilde liksom...Hvem har laga det? Synes ikke det er religions babbel da egentlig men... Endret 24. januar 2007 av Allinara
Gjest King James Skrevet 24. januar 2007 #4 Skrevet 24. januar 2007 fordi jeg ser på det som kunst ikke religion...Og jeg vil ikke ha debat ut fra hva bildet symboliserer ut fra den religion det tilhører men rett og slett hva det forteller ut fra et kunsterisk standpunkt. derfor postet jeg det her
loffen Skrevet 24. januar 2007 #6 Skrevet 24. januar 2007 Når noen dør er det også noen som blir født. Alt er i en evig sirkel, det onde og det gode. Tenkte jeg..
Gjest Allinara Skrevet 24. januar 2007 #7 Skrevet 24. januar 2007 "the circle of life...tralalaa..."nynne på sangen fra løvenes konge...
Yme Skrevet 24. januar 2007 #8 Skrevet 24. januar 2007 (endret) At maleren av dette bildet, eller oppdragsgiverne hans/hennes har problemer med å male tisser.. ? ..og hvorfor poster du ikke heller dette religionsbabbelet på religionsgruppa.. ? ← Det bildet har jo ikkeno med relegion å gjøre. PS. Han avataren din... Vikken serie var det igjen?? Husker jeg så det da jeg var yngre. Etleraant arkadia, var det det? Endret 24. januar 2007 av Yme
Gjest Maxagaze Skrevet 24. januar 2007 #10 Skrevet 24. januar 2007 Det bildet har jo ikkeno med relegion å gjøre. PS. Han avataren din... Vikken serie var det igjen?? Husker jeg så det da jeg var yngre. Etleraant arkadia, var det det? ← Det syder og koker religion av det.. Hvor ellers er mannen med ljåen der da.. ? Blir egentlig trist av slike bilder.. Arkadia/Shagma, vet ikke helt hva serien kaltes når den gikk på Ark. Avataren min er ihvertfall lederen for "pakket" (piratene) i serien.. Off topic: Noen som vet om den går an å få på DVD.. ? (engelsk tekst/fransk tale) ?
Yme Skrevet 24. januar 2007 #11 Skrevet 24. januar 2007 Det syder og koker religion av det.. Hvor ellers er mannen med ljåen der da.. ? Blir egentlig trist av slike bilder.. Arkadia/Shagma, vet ikke helt hva serien kaltes når den gikk på Ark. Avataren min er ihvertfall lederen for "pakket" (piratene) i serien.. Off topic: Noen som vet om den går an å få på DVD.. ? (engelsk tekst/fransk tale) ? ← Mannen med ljåen har vel ikke så mye med relegion å gjøre, harn det a? Hvis du finner ut akkurat hva serien het, så kan jeg finne ut hvor man får tak i den. Den gikk vel på TCC da jeg var yngre. Det var engelsk tale.
Gjest Blondie65 Skrevet 24. januar 2007 #12 Skrevet 24. januar 2007 Livet som et evigvarende kretsløp, at avslutningen på en måte er like nært som begynnelsen? Hadde vært interessant å vite hvem som har malt det ja.
Gjest Maxagaze Skrevet 24. januar 2007 #13 Skrevet 24. januar 2007 Mannen med ljåen har vel ikke så mye med relegion å gjøre, harn det a? Jeg vil nå si det.. Er ateist selv, og jeg tror ikke mye på at en eller annen skapning bestemmer over oss i/etter døden. Jeg tror vi er barn av evolusjonen (bakterie>menneske), og det er en helt tilfeldig prosess, likevel skjer det en utvelgelse, basert på "den sterkeste rett". Er for trett til å diskutere dette her nå ! (Begynner å bli gretten) Hvis du finner ut akkurat hva serien het, så kan jeg finne ut hvor man får tak i den. Den gikk vel på TCC da jeg var yngre. Det var engelsk tale. ← Holder denne ?
Gjest King James Skrevet 25. januar 2007 #14 Skrevet 25. januar 2007 Det syder og koker religion av det.. Hvor ellers er mannen med ljåen der da.. ? Blir egentlig trist av slike bilder.. ← trist er det fordi det symboliserer vår dødelighet ?.
Gjest King James Skrevet 25. januar 2007 #15 Skrevet 25. januar 2007 Hadde vært interessant å vite hvem som har malt det ja. ← Skal se om jeg kan finne det ut.
Gjest King James Skrevet 25. januar 2007 #16 Skrevet 25. januar 2007 Det syder og koker religion av det.. Hvor ellers er mannen med ljåen der da.. ? ← mannen med ljåen har egentlig ikke noe med religion og gjøre. Det er bare et symbol for de døde og hva som skal ta oss over til den andre siden.
Yme Skrevet 25. januar 2007 #19 Skrevet 25. januar 2007 Jeg vil nå si det.. Er ateist selv, og jeg tror ikke mye på at en eller annen skapning bestemmer over oss i/etter døden. Jeg tror vi er barn av evolusjonen (bakterie>menneske), og det er en helt tilfeldig prosess, likevel skjer det en utvelgelse, basert på "den sterkeste rett". Er for trett til å diskutere dette her nå ! (Begynner å bli gretten) Holder denne ? ← Ooh, da skal jeg se om jeg finner ut hvor man får DvD! Kult Mannen med ljåen er jo bare et symbol. Det er jo ikke en relegion rundt akkurat han... Er det egentlig noen relegion som er sån at man dør fordi enleraanr har valgt det? Jeg har aldri hørt om det (jeg kan ikke så mye om veldig mange relegioner, men de som er i bruk her i norge, er hvertfal ikke sån)
Yme Skrevet 25. januar 2007 #20 Skrevet 25. januar 2007 Jeg tror at bildet symboliserer livet, enkeltog greit. Hvorfor er det så tabù med kjønsorganer?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå