Gjest King James Skrevet 24. januar 2007 #1 Skrevet 24. januar 2007 Kan dere som frykter døden forklare meg som ikke frykter døden. Hvorfor frykter dere døden ?. Hva er det egentlig dere frykter ?., Og hvorfor frykter dere noe dere vet vil komme. ?
mr. louis Skrevet 24. januar 2007 #2 Skrevet 24. januar 2007 Jeg frykter at jeg vil få en smertefull død. Jeg frykter døden, må bare innrømme det, vil gjerne leve lenge i landet og at det skal gå meg vel.
Gjest Blondie65 Skrevet 24. januar 2007 #3 Skrevet 24. januar 2007 (endret) Døden - altså etter at man er sovnet inn frykter jeg ikke. Jeg er jo en ikke-troende og gudløs hedning, dermed intet helvete heller. Men jeg frykter sykdom, skrøpelighet og smerter før den tid. http://www.geocities.com/yourstruly/hell.html Endret 24. januar 2007 av Blondie65
Gjest Silmarill Skrevet 25. januar 2007 #4 Skrevet 25. januar 2007 (endret) Frykter døden på andre enn meg selv! Vil ikke miste noen jeg er glad i, så sånn sett frykter jeg døden! Når det gjelder meg selv frykter jeg ikke det å være død, men tiden før jeg dør - altså ikke nå som jeg er frisk og oppegående, men vil ikke ligge å lide å pines i lang tid før lokket faller på plass! Endret 25. januar 2007 av Silmarill
Yme Skrevet 25. januar 2007 #5 Skrevet 25. januar 2007 (endret) Jeg er ikke redd for døden, men jeg er redd for å bli alvorlig skada. PS. Du har spurt om det her før, en gang også Endret 25. januar 2007 av Yme
Amalie_85 Skrevet 25. januar 2007 #6 Skrevet 25. januar 2007 Jeg er redd for å føle at man dør. Tenk om det er kjempe vondt. Men mest av alt er jeg redd for at andre skal dø! Jeg er redd for å bli "alene"
Gjest King James Skrevet 25. januar 2007 #7 Skrevet 25. januar 2007 PS. Du har spurt om det her før, en gang også ← Å ja...vel jeg kan da ikke huske alt jeg har skrevet her inne.
Tekla Skrevet 25. januar 2007 #8 Skrevet 25. januar 2007 Jeg er redd for at de jeg er glad i skal bli borte, og jeg er også redd for å bli borte selv - å ikke eksistere lenger, ikke kunne tenke, men bare være ingenting er en merkelig tanke.
Gjest Catwoman Skrevet 25. januar 2007 #9 Skrevet 25. januar 2007 Jeg frykter ikke døden for mine egen del - det er jo ikke noe jeg kommer til å merke noe spesielt til uansett. Er mye mer redd for å bli alvorlig skada, bli lam og lenket til rullestol feks.
Amanlis Skrevet 26. januar 2007 #10 Skrevet 26. januar 2007 Døden er vel skremmende fordi ingen kan si med sikkerhet hva som skjer når vi er døde. Det er jo naturlig at det ukjente skremmer oss. Som andre svarer her, er jeg redd for en smertefull død. Jeg håper jeg bare sovner inn en natt. Det samme håper jeg mine kjære også gjør.
mr. louis Skrevet 26. januar 2007 #11 Skrevet 26. januar 2007 Jeg har vært på den andre siden når jeg var 19. Ingen sa velkommen hverken til himmel eller helvete.
Gjest King James Skrevet 26. januar 2007 #12 Skrevet 26. januar 2007 Jeg har vært på den andre siden når jeg var 19. Ingen sa velkommen hverken til himmel eller helvete. ← nå var ikke spørsmålet om du hadde vært på den andre siden.
mr. louis Skrevet 26. januar 2007 #13 Skrevet 26. januar 2007 nå var ikke spørsmålet om du hadde vært på den andre siden. ← Beklager så meget.
Sukkersøta Skrevet 27. januar 2007 #14 Skrevet 27. januar 2007 Jeg er veldig redd for å dø. Ikke for at det skal være vondt, men at det aldri er noe mer...hva da? Det var denne sjangsen jeg fikk.Jeg er redd for å bli gammel og angre på hva jeg gjorde med livet mitt.......redd for å bli gammel og syk I perioder hvor dødstankene er sterkest prøver jeg å snu det om til noe positivt. Kanskje jeg vil treffe i gjen de jeg har mistet når jeg selv dør? Barnslig måte å tenke på, men det får meg til å ikke være så redd.... Tror også på at det er noe mer enn dette.. Har vært redd for døden helt fra jeg var liten. Mister louis har du hatt en "nær døden opplevelse", det du mente?
Gjest Frøken Titt Skrevet 27. januar 2007 #15 Skrevet 27. januar 2007 Hva som skjer ....eller ikke skjer etterpå.
Gjest Frøken Titt Skrevet 27. januar 2007 #16 Skrevet 27. januar 2007 Beklager så meget. ← hvordan var den andre siden da? Beklager at jeg sporer litt av her KJ.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå