Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Jeg har laget en kontaktliste i Outlook som nå inneholder noen hundre navn. Men når jeg prøver å sende ut mail til denne gruppen virker det ut som det er kun de første hundre på listen som får mail. Jeg regner med at dette er noe som settes er satt opp på mailserver slik at man ikke skal kunne sende ut spam til tusner på tusner. Så hvilken mulighet har jeg dersom jeg ønsker å sende ut en mail til noen få hundre?

Skrevet

Hei,

Jeg sendte ofte ut mange 100 mail til kunder i gamle jobben min. Tok som oftest ca 50 adresser om gangen, klippet ut adressene og limte dem inn på en blindkopi. DET er viktig slik at ikke alle ser hverandres mail adresser. Kan fort bli missbrukt. Så er det bare å sende dem av gårde. Du trenger ikke å ha noe navn i selve til feltet. Kun blindkopier. Jeg gjorde det til regel å legge meg selv inn på listen sammen med kundene slik at jeg også fikk en kopi. Ble en kvalitets kontroll for at alle hadde fått den!!

Lykke til :-) håper du forsto dette :ler: litt knotete ja...

Skrevet

Jeg mener faktisk å huske at det er en begrensning på 100 mottakere i Outlook. Det enkleste forslaget er å dele opp listen din. En annen løsning kan være å finne et script for nyhetsbrev til hjemmesiden din.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...