Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Frøken Titt
Skrevet

Noen som vet om en bra tang som lager bølger til håret og ikke krøller...?

Leter etter en god en med kjeramiske flater... :)

takker for tips.

Videoannonse
Annonse
Gjest Frøken Titt
Skrevet

Ingen som har vært borti det her altså?

*dytte*

Skrevet

Litt usikker på hva slags type bølger du mener, men jeg er veldig fornøyd med min trådløse bosch krølltang. Med ulike teknikker får jeg ulike typer krøller og bølger.

Skrevet

jeg har en bølgetang som jeg kjøpte hos frisøren. Den heter "ceramic curlstyler". Er veldig god og krøllene holder veldig godt! Tror den kostet litt, mellom 600-800 kr om jeg ikke tar helt feil.

Skrevet
Noen som vet om en bra tang som lager bølger til håret og ikke krøller...?

Leter etter en god en med kjeramiske flater... :)

takker for tips.

Jeg bruker rett og slett en rettetang. Jeg bare "bretter" håret rundt tanga, starter helt øverst og drar mens jeg samtidig bretter håret rundt tanga. Gir fine stooore krøller.

--

Tiger

:)

Skrevet
Jeg bruker rett og slett en rettetang. Jeg bare "bretter" håret rundt tanga, starter helt øverst og drar mens jeg samtidig bretter håret rundt tanga. Gir fine stooore krøller.

--

Tiger

:)

Hun sier hun vil ha bølger og ikke krøller.

Men når du drar opp rettetang for å lage krøller, så har jeg prøvd på dette selv men får det ikke helt til :sur:

Skrevet
jeg har en bølgetang som jeg kjøpte hos frisøren. Den heter "ceramic curlstyler". Er veldig god og krøllene holder veldig godt! Tror den kostet litt, mellom 600-800 kr om jeg ikke tar helt feil.

Hun sier hun vil ha bølger og ikke krøller. :ler:

--

Tiger

Skrevet

Her går det over stokk og stein ja! Bomma litt ii den setningen visstnok. Selfølgelig mente jeg at bølgene holdt godt :ler:

Skrevet

Har denne jeg også, veldig fornøyd. "Jobber" veldig raskt..

Gjest Frøken Titt
Skrevet

Jeg får det heller ikke til med rettetanga mi, og som dere sier så vil jeg ha bølger...ikke krøller. :ler:

Men takk for tips.

Da skal jeg notere ned den dere anbefaler. Thanks :)

Gjest Frøken Titt
Skrevet

Å curstyler ja... nei ikke for meg. :klø:

Skrevet

Jeg har en fra babyliss, en slik 3 i 1 tang. (det følger med rette-skiver, krepp-skiver og bølge skiver) den er helt fantastisk. Tror kanskje den kan kjøpes på de fleste elektriske buikker. Nå er det et par år siden jeg kjøpte min, men vil tro de har slike enda. kikk litt rundt:)

Skrevet
Å curstyler ja... nei ikke for meg. :klø:

Har du en link å vise til på hva slags bølger det er snakk om. Nå blir jeg helt forvirret da curlstyleren lager bølger!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...