Gjest Frøken Titt Skrevet 24. januar 2007 #1 Skrevet 24. januar 2007 Noen som vet om en bra tang som lager bølger til håret og ikke krøller...? Leter etter en god en med kjeramiske flater... takker for tips.
Gjest Frøken Titt Skrevet 25. januar 2007 #2 Skrevet 25. januar 2007 Ingen som har vært borti det her altså? *dytte*
LilleMy28 Skrevet 25. januar 2007 #3 Skrevet 25. januar 2007 Litt usikker på hva slags type bølger du mener, men jeg er veldig fornøyd med min trådløse bosch krølltang. Med ulike teknikker får jeg ulike typer krøller og bølger.
Nemesis Skrevet 25. januar 2007 #4 Skrevet 25. januar 2007 jeg har en bølgetang som jeg kjøpte hos frisøren. Den heter "ceramic curlstyler". Er veldig god og krøllene holder veldig godt! Tror den kostet litt, mellom 600-800 kr om jeg ikke tar helt feil.
tigerpus Skrevet 25. januar 2007 #5 Skrevet 25. januar 2007 Noen som vet om en bra tang som lager bølger til håret og ikke krøller...? Leter etter en god en med kjeramiske flater... takker for tips. ← Jeg bruker rett og slett en rettetang. Jeg bare "bretter" håret rundt tanga, starter helt øverst og drar mens jeg samtidig bretter håret rundt tanga. Gir fine stooore krøller. -- Tiger
Nemesis Skrevet 26. januar 2007 #6 Skrevet 26. januar 2007 Jeg bruker rett og slett en rettetang. Jeg bare "bretter" håret rundt tanga, starter helt øverst og drar mens jeg samtidig bretter håret rundt tanga. Gir fine stooore krøller. -- Tiger ← Hun sier hun vil ha bølger og ikke krøller. Men når du drar opp rettetang for å lage krøller, så har jeg prøvd på dette selv men får det ikke helt til
tigerpus Skrevet 26. januar 2007 #7 Skrevet 26. januar 2007 jeg har en bølgetang som jeg kjøpte hos frisøren. Den heter "ceramic curlstyler". Er veldig god og krøllene holder veldig godt! Tror den kostet litt, mellom 600-800 kr om jeg ikke tar helt feil. ← Hun sier hun vil ha bølger og ikke krøller. -- Tiger
Nemesis Skrevet 26. januar 2007 #8 Skrevet 26. januar 2007 Her går det over stokk og stein ja! Bomma litt ii den setningen visstnok. Selfølgelig mente jeg at bølgene holdt godt
Sniff Skrevet 26. januar 2007 #9 Skrevet 26. januar 2007 jeg har en bølgetang som jeg kjøpte hos frisøren. Den heter "ceramic curlstyler". Er veldig god og krøllene holder veldig godt! Tror den kostet litt, mellom 600-800 kr om jeg ikke tar helt feil. ← Har denne jeg også, veldig fornøyd. "Jobber" veldig raskt..
Gjest Frøken Titt Skrevet 26. januar 2007 #10 Skrevet 26. januar 2007 Jeg får det heller ikke til med rettetanga mi, og som dere sier så vil jeg ha bølger...ikke krøller. Men takk for tips. Da skal jeg notere ned den dere anbefaler. Thanks
Gjest Frøken Titt Skrevet 26. januar 2007 #11 Skrevet 26. januar 2007 Å curstyler ja... nei ikke for meg. :klø:
Sniff Skrevet 28. januar 2007 #12 Skrevet 28. januar 2007 Å curstyler ja... nei ikke for meg. :klø: ← Hvorfor ikke
Luzi Skrevet 28. januar 2007 #13 Skrevet 28. januar 2007 Jeg har en fra babyliss, en slik 3 i 1 tang. (det følger med rette-skiver, krepp-skiver og bølge skiver) den er helt fantastisk. Tror kanskje den kan kjøpes på de fleste elektriske buikker. Nå er det et par år siden jeg kjøpte min, men vil tro de har slike enda. kikk litt rundt:)
Nemesis Skrevet 28. januar 2007 #14 Skrevet 28. januar 2007 Å curstyler ja... nei ikke for meg. :klø: ← Har du en link å vise til på hva slags bølger det er snakk om. Nå blir jeg helt forvirret da curlstyleren lager bølger!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå