Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

min fantastiske ufeilbare flotte x :ironi: går meg seriøst på nervene. han har siden det begynte å hangle mellom oss drevet å iglet seg inn hos min familie og venner og jeg blir ås maksimalt forbanna.

fikk høre hos et vennepar av meg at han driver å ringer å ringer å ringer å ringer å klager sin nød til mannen i huset og er ute etter sympati og ikke minst sette meg i et dårlig lys. noe han forøvrig ikke kommer så langt med. men det er like fobanna irriterende. ikke bare for meg men også for paret som blir ufrivillig innvolvert. eksn min kjente dem ikke noe særlig da det ble slutt mellom oss men det stopper han ikke i å prøve å insmigre seg hos dem.

å GUD så forbanna jeg er :frustrert: tror snart jeg klikker. det er en god stund siden det ble slutt mellom oss men det virker ikke som om han har tenkt å slutte med dette. UUÆÆÆ. kommer seriøst til å eksplodere snart

Videoannonse
Annonse
Skrevet
:klem: Forstår deg godt. Min eks ringte for en tid tilbake (jeg var ikke hjemme), og for noen dager siden hadde han tatt kontakt med ei venninne av meg og bedt henne hilse. Og jeg har en samboer nå, som jeg har vært sammen med i 2 1/2 år. Og det er nærmere fire år siden det ble slutt med eksen. :forbannet:
Skrevet
:klem: Forstår deg godt. Min eks ringte for en tid tilbake (jeg var ikke hjemme), og for noen dager siden hadde han tatt kontakt med ei venninne av meg og bedt henne hilse. Og jeg har en samboer nå, som jeg har vært sammen med i 2 1/2 år. Og det er nærmere fire år siden det ble slutt med eksen. :forbannet:

å nei! for en idiot! ba han henne hilse til deg? uff og uff.... :ironi:

Gjest King James
Skrevet

du må jo anmelde dette vi kan jo ikke la folk som ber noen hilse til deg gå fri. Det er jo helt det samme som det ts har problemer med.

Skrevet
å nei! for en idiot! ba han henne hilse til deg? uff og uff.... :ironi:

:ler:

Skrevet

:ler: Ok, ser det kan misforstås. Poenget mitt var at jeg ikke synes det er ok at han aktivt oppsøker mine venner for å be dem hilse meg. Ikke snakk om å møte dem tilfeldig og så be dem hilse. Bruddet var ikke "fint", det var mange vonde følelser pga av at han var utro. Nå, så lang tid etterpå, synes jeg rett og slett han skal la meg være i fred.

Men nå synes jeg vi heller skal gi trådstarter oppmerksomhet. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...