Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har nettopp arvet et flygel. Det står foreløpig på et lager, men planen er å flytte det til svigers. Det er litt krøkete i inngangen til kjellerstua, så jeg aner ikke hvordan vi skal få det inn... Kan det demonteres på et eller annet vis? Jeg er "pianist", og er derfor mer dreven i å flytte pianoer. Hvordan gjør "flyttefolk" det? Og hvordan i all verden skal jeg få det fra et sted til et annet? Snakk om ca. 3mil kjøring.

:klø:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ta kontakt med et flyttebyrå som tar på seg flygel ( det er nemlig ikke alle som gjør det). Et flygel er svintungt, og stropper/traller er nødvendig.

Hilsen Sambis som driver flyttebyrå, men som ikke flytter flygel nettopp fordi det er så sabla tungt og vanskelig....

Skrevet

Hehe, OK, det skal jeg gjøre! Har inntrykk av at det er dårlig utvalg av flyttebyrå her jeg bor, så får se om jeg får tak i noen som tar utfordringen :)

Skrevet

ser ut til at du ikke bor på denne siden av landet, og det er litt dumt. Siden vi eier et pianoflyttebyrå! :)

men gå på sesam.no og søk på pianoflytting. der er det hvertfall noen firmaer å velge mellom herfra til bergen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...