kitekatt Skrevet 24. januar 2007 #1 Skrevet 24. januar 2007 Trenger endel børster til warmth, rouge, guerlain kuler, i.d. concealer og transparent pudder. Har 2 kabuki (hadde plutselig en for mye, kan jeg bruke den andre kabukien til noe av dette jeg klister opp?) og 1 ansiktsbørste fra I.D, men trenger flere til diverse bruk Er det noen som er nesten like gode som I.D sine OG endel rimeligere??? Liker å ha flere, men til den prisen kan jeg ikke kjøpe så mange
kitekatt Skrevet 24. januar 2007 Forfatter #3 Skrevet 24. januar 2007 Har du sjekket innom Body Shop? ← Er de ikke ganske dyre der også? Ca samme pris som I.D sine på nettet? vet ikke, mange år siden jeg var der, men jeg bør kanskje ta meg en tur Takk for tips!
Væren Skrevet 24. januar 2007 #4 Skrevet 24. januar 2007 Jeg har rougebørste fra Body Shop, og denne har vært - og er - kjempegod! Er mindre fornøyd med ID sin, den slipper brukne småhår og "røyter" Har også vurdert å ta en tur innom Body Shop for å se om jeg finner en børste til ID pudderet mitt, og nå fikk jeg et spart i baken til å huske det neste gang jeg er ute og shopper... Si fra dersom du finner ut noe, kitekatt!?
Gjest Advena Skrevet 24. januar 2007 #5 Skrevet 24. januar 2007 (endret) - Her - er koster og priser. Endret 24. januar 2007 av Mystisk
Beam Skrevet 24. januar 2007 #6 Skrevet 24. januar 2007 Jeg kjøpte nettop en kost fra Body Shop etter å ha lest mye positivt om dem her, men liker dem ikke i det hele tatt. De er så glatte. Ting fester seg liksom ikke i børsten, men legger seg utpå som et lag som er vanskelig å få naturlig pent på huden.
Væren Skrevet 24. januar 2007 #7 Skrevet 24. januar 2007 Body Shop kosten er glattere enn ID kosten, i alle fall, Beam. Tror du har rett i det. Kanskje ikke Body Shop kostene egner seg til ID pudderet...
kitekatt Skrevet 24. januar 2007 Forfatter #8 Skrevet 24. januar 2007 - Her - er koster og priser. ← Ok, da var de egentlig ikke billigere, men takk fordet Skal ta turen innom og teste uansett.
LadyInRed Skrevet 24. januar 2007 #9 Skrevet 24. januar 2007 Ok, da var de egentlig ikke billigere, men takk fordet Skal ta turen innom og teste uansett. ← hvor på nett har du funnet billige ID-koster da kitekatt?
Fibi Skrevet 24. januar 2007 #10 Skrevet 24. januar 2007 jeg er superfornøyd med kostene fra Purelux ihvertfall
kitekatt Skrevet 25. januar 2007 Forfatter #11 Skrevet 25. januar 2007 (endret) Her har jeg lagt ut en tråd om det tidligere Endret 25. januar 2007 av kitekatt
Karamba Skrevet 25. januar 2007 #12 Skrevet 25. januar 2007 Jeg har bestilt kost i fra Glominerals hos Beautybride. Er kjempefornøyd med den. Den hårer litt, men det skal visst bli bedre etter noen vask...
kitekatt Skrevet 25. januar 2007 Forfatter #13 Skrevet 25. januar 2007 (endret) Jeg fikk bestilt I.D. børster nå fra en annen nettbutikk på ebay Var kjempebillig, selger har holdt på lenge, og kun gode tilbakemeldinger. Så da har jeg vel det jeg trenger. Liker ikke å bruke samme børste til forskjellige ting, men da har jeg 2 concealer børste, 3 flawless brush (til warmth, transparent pudder, rouge, perlepudder etc.) og 2 Kabuki (1 ekstra pga vasking). Litt i overkant nesten, men jeg ramlet plutselig over et rimelig sett etter å ha kjøpt noen enkeltvis, og da var det med ting jeg hadde fra før. Men prisen var såpass lav at det er greit NÅ skal jeg ikke kjøpe mer sminkegreier på en stund! Har fykt opp skapet mitt godt nå..hehehe Endret 25. januar 2007 av kitekatt
Gjest Advena Skrevet 25. januar 2007 #14 Skrevet 25. januar 2007 Litt off-topic: Hvordan vasker dere kostene deres? Bare med vann? Ekke meninga å ødlegge tråden din, Kite.
Rexina Skrevet 25. januar 2007 #15 Skrevet 25. januar 2007 Jge vasker med shampoo og balsam jeg også tørker jeg den litt og legger den på et håndkle. Funker bra det
Gjest Advena Skrevet 25. januar 2007 #16 Skrevet 25. januar 2007 Jge vasker med shampoo og balsam jeg også tørker jeg den litt og legger den på et håndkle. Funker bra det ← Hvor ofte?
LadyInRed Skrevet 25. januar 2007 #17 Skrevet 25. januar 2007 Litt off-topic: Hvordan vasker dere kostene deres? Bare med vann? Ekke meninga å ødlegge tråden din, Kite. ← jeg bruker børste-rens som kjøpes på body shop.
kitekatt Skrevet 25. januar 2007 Forfatter #18 Skrevet 25. januar 2007 Litt off-topic: Hvordan vasker dere kostene deres? Bare med vann? Ekke meninga å ødlegge tråden din, Kite. ← Alt i orden. lurer på det samme selv
LadyInRed Skrevet 25. januar 2007 #19 Skrevet 25. januar 2007 Jeg fikk bestilt I.D. børster nå fra en annen nettbutikk på ebay ← har du link til denne og? jeg blir nesten matt hvis jeg er inne på ebay for det er jo så mange selgere at jeg nesten mister oversikten............ du har kjøpt deg en del børster ja, he he. tenkte jeg skulle fornye mitt utvalg selv. men er litt usikker ang. kabuki. er det "full coverage kakubi" man skal bestille hvis man vil ha kabuki-børste? eg egentlig misfornøyd med den jeg har idag fra ID (den varianten som ID kom ut med først for foundation før kabuki kom), og har hørt flere andre som klager på røytingen fra denne børsten. men body shop sin er heller ikke så god pga at den er glatt. så tenkte jeg skulle gi kabuki en sjans før jeg evnt bytter til glo minerals-kostene som jo er dyrere.
Rexina Skrevet 25. januar 2007 #20 Skrevet 25. januar 2007 Hvor ofte? ← Jeg er ganske sløv med det, men sånn egentlig burde man nok gjøre det en gang i mnd eller oftere.. Jeg har børstene fra body shop, og vasker de når man føler at de "henger igjen" litt.. At de ikke blir sveipet over ansiktet like lett om du skjønner, sånn annenhver mnd eller noe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå