Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg bruker fairi lights foundation...hvilken concealer bør jeg bruke da? ;) Så du hadde så god greie på dette hehe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Wow, første gang jeg har sett navnet mitt i emnefeltet :)

Det finnes 3 + 1 concealere fra id.

BISQUE , den lyseste med rosa også kalt original bisque. I utgangspunktet skal denne passe alle, selv om jeg tror den vil passe de kaldere typer bedre enn de varme.

SUMMER BISQUE, mørkere og gulere. Brukes ofte som sommerfarge av bisque brukere eller hvis du er litt varmere og mørkere i fargene.

HONEY BISQUE - denne er enda gulere, merk honningen i navnet og du må nok være både gul, golden og kanskje også sydlandsk og asiatisk for å kle den. Gjetter nå siden jeg er blek og rosa selv - så det kan jo hende jeg tar feil her.

WELL RESTED - dette er egentlig en øyenskygge men er velkjent og velbrukt som concealer (selger også i duo pakninger med Bisque). Brukes av de som er gule men fremdeles lys i huden. Blekere enn Summer Bisque brukerne med andre ord.

Jeg har ikke prøvd men den selges i store størrelser og er veldig populær som concealer.

Du burde klare å finne riktig farge ut ifra dette.

Hvis Bisque blir for rosa og summer for mørk kan det jo hende at du burde prøve Well Reste.

Det er som vanlig ingen fasit og prøver og prøver og atter prøver er den eneste sikre veien å gå.

Skrevet
Wow, første gang jeg har sett navnet mitt i emnefeltet :)

Det finnes 3 + 1 concealere fra id.

BISQUE , den lyseste med rosa også kalt original bisque. I utgangspunktet skal denne passe alle, selv om jeg tror den vil passe de kaldere typer bedre enn de varme.

SUMMER BISQUE, mørkere og gulere. Brukes ofte som sommerfarge av bisque brukere eller hvis du er litt varmere og mørkere i fargene.

HONEY BISQUE - denne er enda gulere, merk honningen i navnet og du må nok være både gul, golden og kanskje også sydlandsk og asiatisk for å kle den.  Gjetter nå siden jeg er blek og rosa selv - så det kan jo hende jeg  tar feil her.

WELL RESTED - dette er egentlig en øyenskygge men er velkjent og velbrukt som concealer (selger også i duo pakninger med Bisque). Brukes av de som er gule men fremdeles lys i huden.  Blekere enn Summer Bisque brukerne med andre ord.

Jeg har ikke prøvd men den selges i store størrelser og er veldig populær som concealer.

Du burde klare å finne riktig farge ut ifra dette.

Hvis Bisque  blir for rosa og summer for mørk kan det jo hende at du burde prøve Well Reste.

Det er som vanlig ingen fasit og prøver og prøver og atter prøver er den eneste sikre veien å gå.

Ok, takk skal du ha :) Tror jeg prøver Bisque for jeg er veldig blek om vinteren...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...