Gå til innhold

Hvordan er det å få sæd i munnen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vært sammen med en gutt siden jul, og vi har mye bra sex sammen. For første gang har jeg begynt å like å suge. Men jeg har fortsatt en sperre mot å la ham sprute i munnen. Har aldri prøvd det med noen annen. Årsaken til at jeg ikke tør er at jeg har hørt så mange fæle historier om konsistensen og smaken. Kan noen hjelpe meg med svar. Kjæresten min har lyst til at jeg skal gjøre det, og jeg synes ikke det er noe moro å skuff ham. Må bare vite en del mer først

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tja. Ikke den helt beste smaken, men ingenting jeg brekker meg av. Jeg bare svelger et par ganger og så er det over.

Du må bare forsøke en gang. Noen klarer det overhode ikke og andre synes det er greit. Ha gjerne et glass vann i nærheten. Har hørt at om du får det langt inn i munnen så kjenner du mindre til smaken.

Hva med å runke ham og la det gå utover magen hans. Da kan du jo ta en liten smak samtidig som du har full kontroll.

Det er en nytelse for meg å gjøre noe som jeg vet at han liker. At det smaker litt beskt blir oppveid når jeg opplever hvor godt han har det.

Skrevet

Skriver under på denne oppom... smaker kanskje litt salt.. men helt greit.. og så lenge partner nyter det så gjør jeg det gjerne...!

Gjest Ferskvannsblekksprut
Skrevet

Jeg synes det smaker en salt god middagsrett!

Skrevet

Jeg synes det smaker helt ok. Det er langt ifra ekkelt, men det er ikke noe jeg spiser til middag. Det er bare noe du må prøve. Jeg kan nesten banne på at du ikke kommer til å brekke deg eller noe. Dessuten, etter du har fått det i munnen så er det bare å spytte det ut igjen om du ikke vil svelge :)

Skrevet

Det er da ikke noe spesielt med sæd, det er som regel ens egen fordommer som er problemet. Jeg tror det er mest varmen på sæden fremfor smak og konsistens som overrasker folk. Jeg svelger med glede jeg om jag har pikken hans i munnen når jeg kommer. Om jeg runker han og det sprutes andre steder hender det jeg slikker det i meg. Og spruter han f.eks. på utsiden av fitta mi, så kan jeg godt ta hånden ned å samle opp litt med pekefingeren som jeg stapper i munnen. Jeg blir sinsykt kåt av å se hvilken reaksjon dette har på han. Gutta får et fantastisk stolt ansiktsuttrykk når de ser at kjæresten svelger sæden deres syns jeg. Og det er jo kult da!

Skrevet

Det er for j*vlig ekkel konsistens. Aldri gjort det etter en gang for 12 år siden. Vært med mannen i 12 år og har aldri gjort det med han. Det vil aldri skje heller.

Skrevet
Det er for j*vlig ekkel konsistens. Aldri gjort det etter en gang for 12 år siden. Vært med mannen i 12 år og har aldri gjort det med han. Det vil aldri skje heller.

Haha, mente nesten 13 år siden da. :ler:

Skrevet

Temperaturen og konsistensen gjør at jeg brekker meg når jeg får det i munnen. Jeg fikser det rett og slett ikke.

Skrevet
Temperaturen og konsistensen gjør at jeg brekker meg når jeg får det i munnen. Jeg fikser det rett og slett ikke.

Jeg og. Tror jeg hadde blitt fysisk dårlig om jeg hadde tvunget meg til å prøve.

Det er totalt turn off for meg, og da gjør jeg ikke det.

Skrevet
Det er da ikke noe spesielt med sæd, det er som regel ens egen fordommer som er problemet. Jeg tror det er mest varmen på sæden fremfor smak og konsistens som overrasker folk. Jeg svelger med glede jeg om jag har pikken hans i munnen når jeg kommer. Om jeg runker han og det sprutes andre steder hender det jeg slikker det i meg. Og spruter han f.eks. på utsiden av fitta mi, så kan jeg godt ta hånden ned å samle opp litt med pekefingeren som jeg stapper i munnen. Jeg blir sinsykt kåt av å se hvilken reaksjon dette har på han. Gutta får et fantastisk stolt ansiktsuttrykk når de ser at kjæresten svelger sæden deres syns jeg. Og det er jo kult da!

Jeg er ikke tilhenger av at folk skal gjøre noe de ikke vil, men det er ikke til å komme fra at jeg setter umåtelig pris på hvis dama svelger. Det er en stolthets-ting, ja.

Jeg har et lite limerick som jeg pleier å dra i slike diskusjoner, vi kjører det en gang til:

It most necessarily follows,

Her moist curves and all her hollows,

Though exceedingly fine,

At best make her a nine;

A ten is a nine who swallows.

God helg, ja! :ler:

Skrevet

Gubben her driter en lang dag i om jeg svelger eller ikke. For han er det totalt uviktig. Og nei, jeg har aldri svelgt.Det har aldri vært et problem for meg eller han.

Skrevet

Du trenger jo ikke å svelge da, kan la han komme i munnen, for så å spytte det ut, feks i dusjen :)

Skrevet

Jeg har aldri svelget, og det har heller aldri vært noe problem!

Skrevet
Du trenger jo ikke å svelge da, kan la han komme i munnen, for så å spytte det ut, feks i dusjen  :)

Klarer det ikke i munnen heller.

Skrevet

Som å oppleve at noen snyter seg i munnen din. Masse ekkelt slim. Kunen du tenke deg å svelge andres snørr? Heldigvis tok det ikke lang tid før jeg var modid nok til å si nei til den slags. Smaken huskerjeg mindre av

Gjest glamourgirl
Skrevet
Som å oppleve at noen snyter seg i munnen din. Masse ekkelt slim. Kunen du tenke deg å svelge andres snørr? Heldigvis tok det ikke lang tid før jeg var modid nok til å si nei til den slags. Smaken huskerjeg mindre av

For min del stemmer ikke dette i det hele tatt! Jeg liker sperm, smaken, konsistensen og følelsen. Når det er en jeg er tiltrukket av og er glad i og ikke minst trygg på. Tror det er det viktigste av alt i seksuelle relasjoner, trygghet!

Gjest Gjest_Cronos_*
Skrevet

Det høres ikke ut som (men det kan jo selvsagt hende at jeg tar feil) du er veldig kåt når du suger din kjære, om snørr er det du tenker på når han kommer :)

Det er ikke noe must for meg i det hele tatt, men det er alltid deiligere å avslutte inni det som startet reaksjonen, det være seg munn eller fitte. Når det er sagt, skal det ikke være tvang i sex, så enhver må gjøre det som føles rett. Jeg håper bare ikke det blir ordlagt til mannen på den måten som jeg siterer her.. Da spørs det om jeg hadde orket å gjøre en større innsats på områder som jeg kanskje måtte jobbe litt med meg selv på :sjarmor:

Skrevet

jeg har gjort det med to forskjellige, ikke noe å si på det, det smaker bare litt saltsøtt eller noe, ikke noe problem. svelger jeg da.

Skrevet

Det der var et ekkelt innlegg må jeg si.

Jeg har hatt en sexpartner som smakte råtne egg. Det var grusomt, men har ikke stoppet meg fra å la senere partnere komme i munnen... Det smaker salt, er litt seigt som en slags tykk melk og er helt greit. Jeg synes det smaker kropp på en måte, det smaker slik han lukter...

Det er langt fra alle som svelger, det er jo greit å spytte det ut i vasken eller i et glass, håndkle eller noe du har tilgjengelig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...