Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Litt usikker på om dette er rett forum...uansett:

jeg skal til alters om en mnd. Aldri har jeg hatt problemer m/huden i ansiktet, styrt unna pubertetskviser etc. NÅ alstå har jeg fått ansiktet fullt av små "skøyner" snå kviser tett i tett...kan ikke la vær å knipe..og da komemr det ut hvite greier...ja æsj jeg vet!

Jeg har forsøkt følgende:

renser huden hver kveld..bruker nøytral ansiktskrem, repair, dampet ansiktet i håp om at "driten" popper ut...(i nøden spiser fanden fluer) jeg har brukt skrubbekrem. Hudpleier sier at dette går bort i løpet av en 14 dgr tid. Dette er nå en mnd. siden....

Når jeg sminker meg ser det ut som jeg har forsøkt å dekke over et filtteppe. Er råvill... Noen som har et godt tips???

Føler det haster litt icon_smile.gif Takker for svar!!!!

MVH

"fortvilet"

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg bruker en krem som heter Aberela. Fåes på resept, bare gå til legen, forklar problemet, og vips! Legen tilpasser bruksanvisningen til deg.

Nå er behandlingstiden 8-10 uker. Så det var vel litt knapt. Men det er faktisk forbedring allerede etter tre uker, iallfall var det det hos meg.

Det eneste minuset med denne kremen er at huden din begynner å flasse en smule på kjaken. Du kan bli litt rød, og har en brennende følelse. Men dette har nå gått over hos meg, jeg har brukt den i litt over tre uker.

Det er kanskje litt for mye av et sjansespill med denne kremen for deg, i og med at du har en såpass knapp tidsfrist. Og i bryllupet sitt vil man vel helst se (og føle) seg bra ut.

Men jeg ønsker deg lykke til, og håper det order seg for deg!

Gjest Anonymous
Skrevet

Har du byttet hudpleie-produkter? Det kan være en årsak til at huden din har forandret seg. Ellers så kan det være at du "holder" på for mye med den, at du stresser (ikke så rart i.o.m. den store dagen son forestår), osv.

Jeg plages med små kviser hvis jeg renser huden min for mye/ofte, rent vann og en god fuktighetskrem er det beste for meg...

(Det aller verste produktet er disse rense-serviettene, kvisene popper fram tvert...)

Lykke til!!!

LilleBlomst

• 4 år senere...
Skrevet

Prøv sillicol skin ! får kjøpt på vita. har ikke prøvd den selv, men den skal visst være veldig bra. det er en sånn maske som du smører på 3 ganger daglig i 6 uker, og du blir helt fin i huden :)

Skrevet

Jeg ville gått til en lege og forklart problemet. Det finnes mange forskjellige legemidler som kan brukes. Spesielt med tanke på at du har "tidspress" på deg til den sotre dagen.

Gjest Miss.Chanel
Skrevet

faktisk så tar natusan ansiktskrem med litt selvbruner i kverken på all uren og kvisete hud.

husker ikke hva den heter men den er firkantet litt flat den flasken

Skrevet

4,5 år gammel tråd... Godt tipsene kommer nå!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...