Gå til innhold

Underskjørt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er jeg kommet så langt at underskjørtet snart skal kjøpes. Men mens jeg sitter her og funderer lurer jeg på om det er billigere å kjøpe på nettet enn der jeg kjøpte kjolen? Spurte ikke pris på underskjørtet der... Er det stor forskjell på disse eller er det egentlig det samme hvilket jeg kjøper? Tror det jeg prøvde hadde en ring nederst. Hva må jeg ta hensyn til? Er det noen som har kjøpt på nettet og kan komme med noen gode tips til butikker?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mulig jeg tar helt feil, men jeg tror det jeg prøvde til kjolen kostet rundt 300 kr. Det var ikke så veldig fint, men med en bøyle som holdt kjolen ut.

Skrevet

Hei!

Jeg var i en salong og de skulle ha 1200kr for ett underskjørt, og 700 hvis man skulle leie. Jeg syns dette var veldig dyrt, så jeg tittet litt rundt på nett. Man kan få mange billige underskjørt rundt om, men kvaliteten er ofte dårlig.

Jeg kjøpte til slutt mitt underskjørt hos brudegalskap (nettside). De har både med og uten ringer til 400kr.

Skrevet
Hei!

Jeg var i en salong og de skulle ha 1200kr for ett underskjørt, og 700 hvis man skulle leie. Jeg syns dette var veldig dyrt, så jeg tittet litt rundt på nett. Man kan få mange billige underskjørt rundt om, men kvaliteten er ofte dårlig.

Jeg kjøpte til slutt mitt underskjørt hos brudegalskap (nettside). De har både med og uten ringer til 400kr.

Har du linken? Kom bare inn på et forum da jeg googlet det..

Skrevet

Oj...... ja hva var det..... Tror det er www.brudegalskap.com. Vet de lage rny hjemmeside om dagen så kanskje ikke alt virker enda? Men send dem en mail så sender de deg sikkert bilder, vet de har sånn "kontakt oss" - knapp, på siden sin.

Skrevet
Oj...... ja hva var det..... Tror det er www.brudegalskap.com. Vet de lage rny hjemmeside om dagen så kanskje ikke alt virker enda? Men send dem en mail så sender de deg sikkert bilder, vet de har sånn "kontakt oss" - knapp, på siden sin.

Takk! Siden oppdateres ja, så jeg får smøre meg med tålmodighet.:)

Skrevet

Underskjørt

Jeg har funnet dette. Er det noen som har erfaringer med denne? Lurer på om jeg skal kjøpe...

Skrevet

jeg kjøpte mitt på Lilly.dk. Tok ca en uke før jeg fikk det levert. Inkludert alt av toll og frakt kom det på ca 500kr. Perfekt!

De har ulike typer til ulike kjoler :)

Skrevet (endret)

Jeg har kjøpt kjole i salong også spurte jeg om ikke jeg kanskje kunne få låne med meg et underskjørt og det sa hun faktisk ja til. Det er lov å prøve seg.

Så da får jeg låne gratis!

Du må ihvertfall ikke legge opp kjolen din før du har prøvd den m riktig underskjørt. Jeg prøvde med to forskjellige underskjørt i salongen og m det ene var kjolen perfekt i lengden...mens m det jeg valgte må den legges opp noe.

Endret av *Emma*
Skrevet

Kanskje det egentlig er enklere å kjøpe det på butikken jeg kjøpte kjolen..Skal jo tilbake dit for å tilpasse, og jeg ser for meg at jeg blir gående gjennom hele byen med et digert underskjørt under armen :ler: Og så er det vel ikke akkurat der man sparer mest når det gjelder å følge budsjettet...Har vært flink ellers, så får ikke helt til å få dårlig samvittighet for et underskjørt...

Skrevet

Tenker litt i den retning jeg også, også synes jeg det er vanskelig å se hvordan kjolen vil bli seende ut med ulike underskjørt utfra bilder på nett.

Jeg har sett den enorme forskjellen på kjolen med og uten underskjørt, og kjolen er vesentlig dyrere enn underskjørtet, så det skal ikke være slik at jeg sparer på det, og ender opp med et som ikke gir den ønskede effekten...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...