Gå til innhold

Romantisk sang!!


fiskarjente

Anbefalte innlegg

Hei hei!!

Jeg heter Hanne og skal gifte meg den 7 juni (er ny her tilfelle det er noen som stusser på presentasjonen :blunke: )

Jeg skal ha et par jenter som går på musikklinje her i distriktet til å synge en sang for meg i kirken og har vel sånn ca valgt "from this moment" som er på Shania Twains CD "come on over". Synes teksten passer så utrolig bra i et bryllupp, men er det noen som vet om det er lov å synge denne type sanger i en kirke. Med ikke religiøst innhold altså. En Venninne av meg sa nemlig at det ikke gikk ann. Så lurer jeg jo litt på om derevet om noen andre romantiske sanger da :-? Jeg har fått inntrykk av at denne sangen er en gjenganger i bryllupp så jeg lurer litt på om jeg kanskje skal velge en annen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Hei

Det kan jo være forskjellig fra prest til prest... Jeg vil anbefale å ta en prat med presten og spørre om hva han/hun mener om saken.

Lykke til med den store dagen :D

Fisk-76

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var i to bryllup (i to forskjellige kirker) sommeren 2002, og i begge ble "from this moment" sunget under vielsen....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ehhh... Bare et tips om en annen sang dette altså: Bryllaupssong. Dene r nydelig!! Den er opprinnelig engelsk, og da heter den Wedding Song (bombe??). Du kan finne teksten, og sikkert også en mp3 eller noe, på nettet hvis du søker...

(Vi har tenkt å ha denne, da... På norsk, tenker jeg...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søsteren min skal synge "I belive in you and me" (den Whitney Houston sang i "A Preachers Wife"... Den er kjempenydelig.

Notene kjøpte jeg på www.amazon.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og jeg skal ha Elisabeth Andreassen og Jan Werner Danielsen som skal synge "Duett" !!!!!

(Hvis jeg vinner grådig mye penger på Lotto..........) :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vært i bryllup hvor det ble spilt "The Rose" (Bette Midler), og det var nyydelig. Kan kanskje ha noe å gjøre med at det er en av mine favorittsanger.... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Hei fiskarjente!

Min bror giftet seg på Karmøy, og de hadde denne sangen :D Presten var fra Åkra-kirken, men de giftet seg i Avaldsnes kirken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min venninde sang "From this moment" i et bryllup. Hun stod oppe på galleriet, og det var bare helt nydelig!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Våre forlovere skal synge duett: "I will be there" av Steven Curtis Chapman og min forlover skal synge "Bryllaupssong".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En av mine bestevenninner sang The realgroups "ett liv för mig" i kirken. Den er kjempefin. Prsten hadde sagt til henne mens hun øvte før vielsen at det var den fineste sangen han visste om.

"From this moment" er vel en av de meste vanlige solosanger i bryllup her i Norge, så ganske rart om presten ikke går med på den. Med oss var det organisten som godkjente den forresten. Presten visste ingenting før den dagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HEi !

Thomas Brøndbo skal synge "Skin sola" av Åge Aleksandersen og en venninne av meg skal synge "Hjertets Lys" av Anne Grethe Preus.

To sanger som vi begge to er veeeldig glad i og som har nydelige tekster :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Vi hadde "I only want to be with you" og "Say a little prayer" i kirken. Det var helt nydelig....

...Cr@sh...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi hadde "From this moment" og "The rose" som solosanger i kirken i vårt bryllup. Ellers syns jeg at "Mitt hjerte er ditt" er nydelig også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...