Gjest Sokke nils Skrevet 24. januar 2007 #1 Skrevet 24. januar 2007 Dama mi er redd for å suge. Det er faktisk så kritisk at vi nesten ikke kan snakke om det. Hun har fått det til før med andre typer, men nå er det ikke snakk om at hun vil prøve en gang, hun sier hun har prestasjonsangst. Noen som har forslag til hva vi kan gjøre? Jeg utfører oralsex på henne ofte, og hun setter stor pris på det, jeg barberer og rengjør underlivet ofte, jeg har ikke presset henne, likevel tør hun ikke. Jeg synes at oralsex er en deilig del av sexen, men jeg vil ikke at hun skal gjøre noe hun ikke liker, men hva kan vel jeg gjøre?
Corine Skrevet 24. januar 2007 #2 Skrevet 24. januar 2007 oj, dette høres ikke helt bra ut. Hvor lenge har dere vært sammen? Har hun gjort det på deg tidligere? Tror nesten jeg ville forklart henne at dette er veldig viktig for deg, og at du savner det veldig. Sex har med å "gi og ta". Synes iallfall ikke at hun kan forvente at du skal gi henne oralsex, hvis du ikke får noe tilbake. Skjønner deg veldig godt jeg, synes oralsex er et "must" i samlivet med samboeren. Håper det ordner seg for deg. 1
Top Gun Skrevet 24. januar 2007 #3 Skrevet 24. januar 2007 Tror nesten jeg ville forklart henne at dette er veldig viktig for deg, og at du savner det veldig. Tror heller dette vil øke prestasjonsangsten hennes, som TS sier er roten til problemene. Be henne lese en suge-guide for å øke selvtilitten?
Gjest Bøllefrøet Skrevet 24. januar 2007 #4 Skrevet 24. januar 2007 Kanskje hun har opplevd noe traumatisk i forhold til det, og derfor ikke vil? Tror i hvertfall ikke det er noe vits i å mase på henne om det.
Gjest audun Skrevet 24. januar 2007 #5 Skrevet 24. januar 2007 Ja, det har jeg opplevd en gang. Dama ville ikke ta den i kjeften så da var det bare en ting å gjøre. Fram med buksebeltet og deise løs.
Gjest gjest_utlogget nå Skrevet 24. januar 2007 #6 Skrevet 24. januar 2007 Jeg vil tro at det handler om at hun har hatt noen ubehagelige opplevelser med dette.. Selv var jeg ganske nervøs for å suge kjæresten min i begynnelsen. Dette var fordi den forrige kjæresten min hadde en lei tendens til å presse hodet mitt ned mens jeg holdt på. Jeg følte at jeg ikke fikk puste og hadde mest lyst til å brekke meg.. Jeg forsøkte og si ifra, men det hjalp ikke. Når jeg da ble sammen med min nåværende mann, var jeg ganske nervøs for å gjøre dette. Han var veldig forståelsesfull og tålmodig og til slutt (etter et par måneder) fortalte jeg ham grunnen. Han tok dette veldig pent, og sammen ble vi enige om å forsøke mot at han ikke presset hodet mitt.. Resultatet på visa, er at jeg nå elsker å suge mannen min! Jeg synes det er utrolig sexy og tar ofte selv intiativet til å gjøre det. Jeg tror det kan være viktig å forklare at man ikke nødvendigvis trenger å stappe hele penisen så langt bak som mulig, men at man kan slikke, suge, runke samtidig..
Solskinnsbolla Skrevet 24. januar 2007 #8 Skrevet 24. januar 2007 bruk en støvsuger ← veldig usaklig forslag,men sorry jeg ler så jeg holder på å dåne!
Gjest gjesta Skrevet 24. januar 2007 #9 Skrevet 24. januar 2007 Hva med om dere blir enige om at hun kan suge litt, men bare så lenge hun selv vil. Hun skal ikke prestere å gi deg en orgasme ved oralsex. Det her med prestasjonsangst kan jeg til en viss grad forstå. Første kjæresten jeg hadde så gikk oralsex helt fint og jeg klarte fint å gi ham en orgasme. Neste kjæreste, samboer og far til mine barn klarte jeg det kun en gang og det var helt i starten av forholdet. Gradvis så sluttet jeg å tro at jeg kunne. Nå skal det sies at han generelt hadde en veldig lang lunte. Da jeg fikk ny kjæreste og samboer så turde jeg knapt forsøke å suge ham til orgasme fordi jeg trodde at det klarte jeg ikke. Gradvis så forsto jeg at det klarte jeg Når jeg fikk troen på at jeg kunne så fikk han mer oralsex. Vi kvinner skal jo prestere noe når vi gir dere oralsex. Om ikke hver gang så iallfall av og til så forventer dere vel at vi skal kjøre løpet helt ut. Som noen påpeker her at når mannen tar styringa og presser og forlanger så blir alt galt. Jeg fikk helt spader dersom eksen "forlangte" at jeg skulle suge ham. Hvis jeg derimot kunne få gjøre det på eget initiativ og så lenge jeg ville så var det noe helt annet.
Gjest gjesta Skrevet 24. januar 2007 #10 Skrevet 24. januar 2007 (endret) Dobbelt Endret 24. januar 2007 av Persille
Gjest TS Skrevet 29. januar 2007 #11 Skrevet 29. januar 2007 Takk for noen gode tips, og et par gode lattere Jeg har fortalt henne at jeg vil at hun skal ta den tid hun trenger, og at jeg vil snakke om alt som har med sex å gjøre, og at sex er viktig for meg. Men jeg gir henne noen måneder, hvis hun fortsatt ikke vil gjøre noe med det, så dumper jeg henne. Det er uakseptabelt at ting i senga ikke kan løses med å snakke om eller løse sammen. Klarer vi ikke å løse et slikt problem tidlig i forholdet så klarer vi ikke å løse andre problemer senere heller...
Gjest Kristin_ Skrevet 29. januar 2007 #12 Skrevet 29. januar 2007 Det kan også være at noen har kommet med en eller annen kommentar om evnene hennes på den fronten og at hun derfor har tatt skrekken. Prøv å snakk med hun og finn ut hvor problemet ligger.
Gjest Gjest Skrevet 29. januar 2007 #13 Skrevet 29. januar 2007 Kanskje det lukter heslig av tissen din Sokke-Nils?
Gjest Gjest Skrevet 29. januar 2007 #14 Skrevet 29. januar 2007 Dama mi er redd for å suge. Det er faktisk så kritisk at vi nesten ikke kan snakke om det. Hun har fått det til før med andre typer, men nå er det ikke snakk om at hun vil prøve en gang, hun sier hun har prestasjonsangst. Noen som har forslag til hva vi kan gjøre? Jeg utfører oralsex på henne ofte, og hun setter stor pris på det, jeg barberer og rengjør underlivet ofte, jeg har ikke presset henne, likevel tør hun ikke. Jeg synes at oralsex er en deilig del av sexen, men jeg vil ikke at hun skal gjøre noe hun ikke liker, men hva kan vel jeg gjøre? ← Kanskje hun rett og slett ikke har lyst! Hvorfor tror alle menn at det er en rett at dama skal suge dem???
Gjest Gjest Skrevet 29. januar 2007 #15 Skrevet 29. januar 2007 Men jeg gir henne noen måneder, hvis hun fortsatt ikke vil gjøre noe med det, så dumper jeg henne. Det er uakseptabelt at ting i senga ikke kan løses med å snakke om eller løse sammen. ← DUST!!! Kanskje hun ikke vil! Det å løse problemer er ikke det samme som at en får det slik man vil,kan være mange grunner til at hun ikke vil. Lite sympatisk kjæreste du som krever tjenester av kjæresten din som hun ikke har lyst til å gi deg.... Håper hun innser hvilken dust du er å dumper deg, tenke seg til å dumpe noen fordi de ikke ønsker å suge en.. (hvor gammel er du egentlig?)
Gjest Gjest Skrevet 29. januar 2007 #16 Skrevet 29. januar 2007 Har hun gjort det på deg tidligere? ← Hun har fått det til før med andre typer, men nå er det ikke snakk om at hun vil prøve en gang, hun sier hun har prestasjonsangst. Les hele innlegget
moka Skrevet 30. januar 2007 #17 Skrevet 30. januar 2007 Takk for noen gode tips, og et par gode lattere Jeg har fortalt henne at jeg vil at hun skal ta den tid hun trenger, og at jeg vil snakke om alt som har med sex å gjøre, og at sex er viktig for meg. Men jeg gir henne noen måneder, hvis hun fortsatt ikke vil gjøre noe med det, så dumper jeg henne. Det er uakseptabelt at ting i senga ikke kan løses med å snakke om eller løse sammen. Klarer vi ikke å løse et slikt problem tidlig i forholdet så klarer vi ikke å løse andre problemer senere heller... ← gud så barnslig. enkelte folk klarer bare ikke å utføre den oppgaven. håper jeg aldri møter på en som deg.
Gjest Don Giovanni Skrevet 31. januar 2007 #18 Skrevet 31. januar 2007 gud så barnslig. enkelte folk klarer bare ikke å utføre den oppgaven. håper jeg aldri møter på en som deg. ← Både enig og uenig. Enig fordi det trådstarter skriver om at problemer i senga kan analogiseres mot andre deler av forholdet er det reneste sprøyt. Men uenig fordi det kan være at dette er så viktig for trådstarter at han ikke ønsker å ha et forhold til en kvinne som ikke kan gi ham det. Jeg har, du har, og sikkert alle mennesker har enkelte krav vi ikke ønsker å fravike. Jeg ville dumpet en kvinne som uansett tilnærming, prat og kos aldri ville latt meg ta henne bakfra. Som eksempel. Ikke noe galt i å dumpe, ikke er det barnslig heller.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå