Nemesis Skrevet 28. januar 2007 Forfatter #21 Skrevet 28. januar 2007 Det er ganske enkelt å lage bønnestuing selv også da. 1 boks røde bønner -moses enten med potetmos-ting eller med stavmikser 1 liten rød løk- hakkes og moses sammen med bønner ca 1/2 dl vann Salt , pepper og ønsket mengde tacokrydder Ha rødebønner og vann i en kasserolle, kok opp, mos. Ha i løk, mos mer. Krydre til slutt. VEldig godt. ← Tok nettopp og gjorde dette, og det funket jo da bra Så slipper jeg å lete mer etter bønnestuing..
MiniMjau Skrevet 29. januar 2007 #22 Skrevet 29. januar 2007 Så bra! :-) Jeg spiser ikke kjøtt og bruker dette istedet for kjøttdeig i tacoen. Det ender med at kjøttspiserne rundt bordet også småsnusker av bønnestuingen min , og sier "Jøss, det var jo godt jo!!". :-)
Nemesis Skrevet 29. januar 2007 Forfatter #23 Skrevet 29. januar 2007 (endret) Hmm.. Kanskje jeg skulle prøve den i taco også da Noen andre retter du bruker bønnestuing i? Endret 29. januar 2007 av Nemesis
Rainbow Brite Skrevet 29. januar 2007 #24 Skrevet 29. januar 2007 Vi bruker hjemmemekka bønnestuing i quesedilla, brukte i taco før også, før santa maria kom med den vegetarmixen!
Nemesis Skrevet 29. januar 2007 Forfatter #25 Skrevet 29. januar 2007 Wuhuu! Gjett hva jeg kom over i dag da! Inneklemt nederst i ei hylle gjenkjenner jeg en boks, og der står søren meg bønnestuing på boks. Gikk jo helt av skaftet inni butikken og røsket med meg 4 bokser Trodde ikke at den butikken skulle ha det så jeg ble litt paff
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå