Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er YSL's Touch Eclat virkelig den beste? Vet noen om noen bra?

Hva med de som hjelper mot kviser samtidig med å dekke?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kan enda en gang anbefale Christian Diors concealer. Gjør forøvrig også et søk på "concealer", der du vil få opptil flere treff.

Det er flere som bruker concealer til å dekke og skjule kviser. Dette fremhever urenheterne, og gjør problemet enda verre.

Pleie, pleie, pleie er nøkkelordet her! ;-)

Skrevet

ysl touche eclat er bra under øynene. den dekker ikke kviser spesielt godt.

ysl har en concealer i stiftform som er mer dekkende, jeg synes den er bra. den dekker godt, men har ikke noen 'behandlende' effekt.

til nå har jeg ikke vært borti noen dekkstift som skal hjelpe mot kviser som har god konsistens eller hjelper noe merkbart, men det betyr jo ikke at de ikke finnes.

Skrevet

Cliniques anti blemish formula er en kjempe god concealer/dekkstift.

Jeg syntes den dekker kjempe bra .....

Gjest KATTAstrofe
Skrevet

Revlon har en veldig bra, med akkurat rette fargen for meg (jeg er veldig lys i huden). Syns YSL sin er for gul.. ?

Gjest Anonymous
Skrevet

Man skal faktisk være litt forsiktig med YSL "pennen". Etter å ha brukt denne i en god stund blir hudet litt tynnere. Jeg har snakket med en makeup artist som sier at de nå er blitt klar over problemet. Det er helt greit å bruke den inneimellom, men vær forsiktig. Nesten samtlige av de jeg kjenner som har problemfri hud har begynt å få røde prikker og litt utslett pga denne conecealeren.

Skrevet

Gjest: Hva er det i denne som gjør huden tynnere?

Gjest Anonymous
Skrevet

Hei Starie.

Jeg vet ikke hva denne inneholder, men jeg har selv hatt problemer med den og etter å ha snakket med flere venninner og en make-up artist har de sagt at alle som har brukt denne en god stund har fått problemer.

De på Gimle speiz sier selv at man ikke skal bruke den hver dag. Huden blir tynnere og man får til slutt til rød prikker.

Men som sagt, jeg er ikke noe ekspert på området. Vet bare av egen erfaring, og andres.

Posh (som ikke er innlogget)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...