Gjest piropa Skrevet 24. januar 2007 #1 Skrevet 24. januar 2007 Big Sexy Hair noen erfaringre med produkter fra dette merket? Vil ha skikkelig volum i haaret mitt.. gjerne spray/mousse osv.
Bex Skrevet 24. januar 2007 #2 Skrevet 24. januar 2007 Jeg har "Root Pump" som jeg bruker i nyvasket, halv-tørt hår. Jeg har halv-lang bob, og veldig glatt og tykt hår. Håret mitt blir veldig bra når jeg bruker den, men bare for en kveld. Neste dag er håret veldig tungt og"møkkete". Så det er ikke noe hverdagsprodukt, men veldig bra til fest.
Gjest Turi Skrevet 24. januar 2007 #3 Skrevet 24. januar 2007 Samme erfaring her - fint aktuell dag, håret ser grusomt ut "dagen derpå".
Rosenrød Skrevet 24. januar 2007 #4 Skrevet 24. januar 2007 Hm, føler at jeg har hørt så mye bra om disse produktene, men jegt er ikke av dem som gidder å vaske håret hver dag....
Gjest Fruktfat Skrevet 24. januar 2007 #5 Skrevet 24. januar 2007 jeg bruker shampo og balsam i big sexy hair, og det er nok de beste volumproduktene jeg har brukt! balsamen _kan_ bli litt tungt, men.
Bex Skrevet 29. januar 2007 #6 Skrevet 29. januar 2007 Hm, føler at jeg har hørt så mye bra om disse produktene, men jegt er ikke av dem som gidder å vaske håret hver dag.... ← Ikke jeg heller. Men bruker den kun når jeg skal ut, og da vasker jeg stort sett håret dagen etterpå uansett. Prøver kanskje shampoen, for til hverdags holder det egentlig med volumshampo for mitt hår. Bruker Sexed-Up shampo fra Catwalk (Tigi), men tror jeg er klar for noe nytt nå
Rosenrød Skrevet 29. januar 2007 #7 Skrevet 29. januar 2007 Den Tigishampoen har jeg også hatt. Likte den godt, men er alltid på jakt etter noe nytt! Har nå bestilt Big sexy hair shampo og balsam, må teste litt...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå