Gjest anita Skrevet 14. juni 2010 #21 Skrevet 14. juni 2010 Prøvde velvet touch idag. Ikke å anbefale. Etter behandling gikk jeg i dusjen får å vaske vekk o gsmurte på krem. Endte med store røde hevelser på legger og lår som minner om elveblest. Svir og klør også som F***. På med aloe vera og dexem. Lest om flere som har fått samme reaksjon noen har også fått sår og brannsår og hardnet hud. Aldri mer for meg. De er forresten konkurs og hørte jeg, men finner fortsatt å kjøpe noe som er litt rart.
Suzy Skrevet 14. juni 2010 #22 Skrevet 14. juni 2010 Gå til hudpleier og få det vokset - fint resultat og skånsomt som bare det OG det varer lenge.
Antlers Skrevet 14. juni 2010 #23 Skrevet 14. juni 2010 Bruker Veet hårfjerningskrem som er beregnet på sensitive områder der nede, og det går helt fint. Jeg har veldig sensitiv hud, men har bare opplevd problemer èn gang, og det var min egen skyld, fordi jeg lot kremen sitte på for lenge. 3 minutter er nok for meg. Husk på at det er stor forskjell på produktene innenfor samme merke. Jeg fikk utslett av Veet spray-on da jeg brukte den på leggene, og måtte vaske av etter et halvt minutt. Om du bruker Veet nedentil, så vær nøye med å ikke påføre det der det ikke vokser hår.
minni123 Skrevet 15. juni 2010 #24 Skrevet 15. juni 2010 Noen som har prøvd denne? http://www.veet.no/veet-cream-bikini-kit.php Kan den brukes over alt der nede?
Lykkelitenen Skrevet 15. juni 2010 #25 Skrevet 15. juni 2010 Prøvde velvet touch idag. Ikke å anbefale. Etter behandling gikk jeg i dusjen får å vaske vekk o gsmurte på krem. Endte med store røde hevelser på legger og lår som minner om elveblest. Svir og klør også som F***. På med aloe vera og dexem. Lest om flere som har fått samme reaksjon noen har også fått sår og brannsår og hardnet hud. Aldri mer for meg. De er forresten konkurs og hørte jeg, men finner fortsatt å kjøpe noe som er litt rart. Ikke kokurs, ble overtatt av noen andre. MEN, har du fått utslett har du ikke brukt den rett. Denne skal de første gangene brukes med svært lett hånd og ja, det tar faktisk ganske lang tid de første gangene, nettopp fordi man skal være så lett på hånd. Når man er vant til bruke produktet kan man bruke det litt hardere og raskere, men aldri skal den presses mot huden.... Så det at du har reagert er strengt tatt din egen feil.... Feilbruk kalles det
Antlers Skrevet 15. juni 2010 #26 Skrevet 15. juni 2010 Noen som har prøvd denne? http://www.veet.no/veet-cream-bikini-kit.php Kan den brukes over alt der nede? Jepp, den er god, synes jeg. Men husk på at alle reagerer forskjellig, så prøv på et lite område først. Jeg får ikke utslett av den, og den svir ikke
minni123 Skrevet 15. juni 2010 #27 Skrevet 15. juni 2010 Jepp, den er god, synes jeg. Men husk på at alle reagerer forskjellig, så prøv på et lite område først. Jeg får ikke utslett av den, og den svir ikke Men fjerner den alt da? Blir det helt glatt liksom?
Antlers Skrevet 15. juni 2010 #28 Skrevet 15. juni 2010 Men fjerner den alt da? Blir det helt glatt liksom? For min del blir det bare helt glatt om jeg fjerner når det er litt lengde på hårene. Kan fint fjerne kortere hår også, men da blir det ikke like silkemykt.
minni123 Skrevet 15. juni 2010 #29 Skrevet 15. juni 2010 For min del blir det bare helt glatt om jeg fjerner når det er litt lengde på hårene. Kan fint fjerne kortere hår også, men da blir det ikke like silkemykt. Ok, hvor lenge er det slik da? Kommer det ut like fort som ved barbering? Tusen takk for tips btw
Antlers Skrevet 15. juni 2010 #30 Skrevet 15. juni 2010 Ok, hvor lenge er det slik da? Kommer det ut like fort som ved barbering? Tusen takk for tips btw Bare hyggelig Det blir omtrent som ved barbering, bare at hårene som vokser ut igjen er myke, og derfor ikke synes/merkes like godt. Helt glatt er det bare de to første dagene, men når det vokser ut igjen slipper jeg ihvertfall å være redd for at kjæresten skal skrape seg opp på hårstubbene, og jeg slipper røde prikker
minni123 Skrevet 15. juni 2010 #31 Skrevet 15. juni 2010 Bare hyggelig Det blir omtrent som ved barbering, bare at hårene som vokser ut igjen er myke, og derfor ikke synes/merkes like godt. Helt glatt er det bare de to første dagene, men når det vokser ut igjen slipper jeg ihvertfall å være redd for at kjæresten skal skrape seg opp på hårstubbene, og jeg slipper røde prikker Good point
Gjest atter en gjest Skrevet 18. juni 2010 #32 Skrevet 18. juni 2010 Jeg vil fraråde bruk av Veet hårfjerningskrem med mindre man har testet det på et lite område først.. jeg fikk "brannsår" på leggene etter å ha brukt det! Så er man litt allergisk av seg er det ikke noe sjakktrekk å bruke det på underlivet ihvertfall! jeg hadde av en eller annen merklig grunn funnet ut at jeg skulle vokse leggene jeg å. Oppladningen til dette bestod av å ligge 3 timer i sola, så jeg ble skikkelig solbrendt, for så å vokse leggene. gjorde ganske vondt ettersom jeg var solbrendt, men hovedproblemet var at jeg ikke hadde nok voks og at deler av voksen ikke ville av.... jeg bestemte meg derfor for å bruke denne kremen... svei under hele seansen, men kunne jo ikke gå rundt 50% vokset! dette førte til slutt til blodige sår, og nå har jeg brannmerker som svir helt villt på leggene!! håper det blir bedre og at de stakkars hårene mine en vakker dag kommer tilbake fra denne torturen!
en kompis Skrevet 19. juni 2010 #33 Skrevet 19. juni 2010 Prøvd en gang. Glad jeg var alene i huset! Sett filmen Home Alone da han prøvde after shave for første gang? Tipper brølet mitt var like høyt. Som å ha en skjærebrenner mot balla.
AnastasiaR Skrevet 19. juni 2010 #34 Skrevet 19. juni 2010 Jag bruker Veet der nede til tider, ikke noe problem det. Blitzblank funker ikke på meg (eller noen andre jeg kjenner...) Stor skuffelse Ellers så er det ikke så ille å få det vokset i salong heller da men nå om dagen bruker jeg de sandpapirgreiene, MEGET fornøyd heelt enig. Blitzblank har aldri funger på meg, ei heller mine venninner etter det jeg har hørt.
AnastasiaR Skrevet 19. juni 2010 #35 Skrevet 19. juni 2010 Bare hyggelig Det blir omtrent som ved barbering, bare at hårene som vokser ut igjen er myke, og derfor ikke synes/merkes like godt. Helt glatt er det bare de to første dagene, men når det vokser ut igjen slipper jeg ihvertfall å være redd for at kjæresten skal skrape seg opp på hårstubbene, og jeg slipper røde prikker jeg to braziliansk i over et år, hårene ble så fynne (som de reklamerer med) at de begynnte å bli inngrodde,jeg brykte skrubb og kremer som skulle hjelpe men jeg mått til slutte, jeg har til dags dato fortsatt noen lyse arr etter de inngrodde hårene som måtte ut. hun som tok det på meg sa det var heeelt normalt. jeg vil heller bruke litt tid på barbering og kunne være glatt og fri for inngrodde hår hver dag. mellom hver voksing mp du la det vokse ut litt så det er ikke snakk om noe glatthet hver dag akkurat og det er dyrere enn barberblader. 450 kr hver 3 uke, jeg buker ikke mer enn 140kr på barberblader og da bruker jeg de ikke mange ganger.
Antlers Skrevet 20. juni 2010 #36 Skrevet 20. juni 2010 jeg to braziliansk i over et år, hårene ble så fynne (som de reklamerer med) at de begynnte å bli inngrodde,jeg brykte skrubb og kremer som skulle hjelpe men jeg mått til slutte, jeg har til dags dato fortsatt noen lyse arr etter de inngrodde hårene som måtte ut. hun som tok det på meg sa det var heeelt normalt. jeg vil heller bruke litt tid på barbering og kunne være glatt og fri for inngrodde hår hver dag. mellom hver voksing mp du la det vokse ut litt så det er ikke snakk om noe glatthet hver dag akkurat og det er dyrere enn barberblader. 450 kr hver 3 uke, jeg buker ikke mer enn 140kr på barberblader og da bruker jeg de ikke mange ganger. Uhm. Jeg tror du har misforstått litt. Jeg snakket om hårfjerningskrem, ikke voks Barbering av underlivet er rett og slett ikke en mulighet for meg, fordi jeg da får inngrodde hår, røde prikker og sterk svie. For ikke å snakke om de stive hårstubbene som rasper opp både meg og kjæresten. Jeg har prøvd alle knepene, men ingenting hjelper. Merkelig nok får jeg ingen plager av hårfjerningskrem, ikke når det vokser ut heller, så jeg holder meg til det. Jeg vokser leggene mine, og har ingen problemer med inngrodde hår der, men det kan selvsagt være fordi det er på et område som er lettere å skrubbe og peele. Uansett så tror jeg hva som funker best varierer fra person til person.
AnastasiaR Skrevet 20. juni 2010 #37 Skrevet 20. juni 2010 Uhm. Jeg tror du har misforstått litt. Jeg snakket om hårfjerningskrem, ikke voks Barbering av underlivet er rett og slett ikke en mulighet for meg, fordi jeg da får inngrodde hår, røde prikker og sterk svie. For ikke å snakke om de stive hårstubbene som rasper opp både meg og kjæresten. Jeg har prøvd alle knepene, men ingenting hjelper. Merkelig nok får jeg ingen plager av hårfjerningskrem, ikke når det vokser ut heller, så jeg holder meg til det. Jeg vokser leggene mine, og har ingen problemer med inngrodde hår der, men det kan selvsagt være fordi det er på et område som er lettere å skrubbe og peele. Uansett så tror jeg hva som funker best varierer fra person til person. sorry da missforsto jeg. selvsagt varierer det fra person til person, mente ikke å trokke på noens tær, jeg ville bare si min erfaring (siden jeg trodde det var voks dere snakket om) siden det ser ut til at alle vil prøve voks fordi de blir fortalt at det løser alle problemer, så for å vise at det ikke alltid er så enkelt og flott.
~Tor~ Skrevet 31. juli 2015 #38 Skrevet 31. juli 2015 Jeg har barbert konas underliv med Veet hårfjerningskrem i en årrekke. Da ligger hun med spredte med på badegulvet og jeg smører og fjerner. Er veldig forsiktig så ikke det kommer noe på indre kjønnslepper og i anus. Hun spyler godt etter og dette har aldri vært noe problem.
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2015 #39 Skrevet 31. juli 2015 Oi, jeg visste ikke at man ikke skal bruke Veet hårfjerningskrem på underlivet. Da mener jeg på hele, ikke bare bikinilinja. Jeg har brukt det i flere år, og har aldri hatt noen problemer. Fordelen er at jeg slipper unna røde prikker og inngrodde hår som jeg får ved barbering. Anonymous poster hash: e9ead...3a0
jemmmeeese Skrevet 27. november 2021 #40 Skrevet 27. november 2021 (endret) Apparat for permanent hårfjerning - https://lightinthebox.com Det stikker litt, nesten som å bli "snappet"med et gummistrikk. Absolutt utholdelig. Jeg blir litt rød etter at jeg har brukt den og de neste dagene ser det ikke ut som noe har skjedd men etter 10-14 dager er det tydelige områder uten hår. Endret 11. desember 2022 av jemmmeeese
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå