Gjest Gjest Skrevet 24. januar 2007 #1 Skrevet 24. januar 2007 Jeg er en jente som synes det er veldig tidkrevende å barbere underlivet. Dessuten er jeg sjelden helt fornøyd med resultatet, for ikke å snakke om at det er ganske dyrt. Skal det bli et brukbart resultat må jeg bruke et nytt barberblad hver gang jeg barberer meg, og det koster jo sitt.... Vel imorgen får jeg atter en gang besøk av pulekompisen min, etter at det er forholdsvis lenge siden sist jeg så han. Så imorgen blir det opprydning i kjellern Så jeg lurte på om det går an å bruke hårfjerningskrem til å fjerne håret i underlivet? Og kan jeg da fjene alt med det, altså også det håret som er på leppene og videre bak mot rompehullet? Har også vurdert voksing, men må ærlig si at det ikke frister veeldig å vokse der nede.... Hvia noen har erfaringer og tanker om dette, så hyl ut
Antoinette Skrevet 24. januar 2007 #2 Skrevet 24. januar 2007 Veet er altfor sterkt til å kunne brukes i underlivet, det står også advarsel om dette på tuben. Kondomeriet selger en hårfjerningskrem for underlivet som heter Blitzblank, den fungerer fint.
Gjest Gjest Skrevet 24. januar 2007 #3 Skrevet 24. januar 2007 kan man bruke Veet liksom foran og rundt om kring da? Bare ikke helt nær de intime områdene? Der syns jeg det går greit med høvel. Men det spørs om jeg også må ta en tur på kondomeriet.
Antoinette Skrevet 24. januar 2007 #4 Skrevet 24. januar 2007 (endret) kan man bruke Veet liksom foran og rundt om kring da? Bare ikke helt nær de intime områdene? Der syns jeg det går greit med høvel. Men det spørs om jeg også må ta en tur på kondomeriet. ← Det bør nok gå bra hvis det er bikinilinjen du snakker om. Men Veet er sterke saker og du kan rett ende opp med rødflammede og sår hud. Noen får også brannsårlignende skader. Var jeg deg ville jeg tatt høvelen fatt denne gangen og heller dra til Kondomeriet og kjøpe kremen eller bestille den på nettet. Endret 24. januar 2007 av Antoinette
Gjest Annen gjest Skrevet 24. januar 2007 #5 Skrevet 24. januar 2007 Til å fjerne håret ved bikinilinjen skal vel Veet gå bra, funker hvertfall for min del. Synes faktisk det virker mye bedre der, for jeg unngår røde prikker totalt, noe som er et stort problem når jeg bruker høvel. En må såklart være forsiktig, og avbryte raskt hvis det blir ubehagelig. Kommer nok helt an på hvor mye huden din tåler sånn generelt sett. Men lenger ned ville jeg vært mer forsiktig, huden er jo en god del mer ømfintlig der.
Gjest Enda en gjest Skrevet 24. januar 2007 #6 Skrevet 24. januar 2007 Veet rundt, og høvel rett på. Funker helt kjempefint. Gilette Mack 3 høvelen for menn funker veldig fint, du trenger ikke å skifte blad så ofte.
Gjest Gjest Skrevet 24. januar 2007 #7 Skrevet 24. januar 2007 hehe samme gjest som litt over her. Bikinilinjen heter det litt foran og rundt om kring ja. Det jeg mente er at om jeg hadde kunne brukt veet eller noe annet der så hadde det hjulpet veldig. Men jeg prøvde veet hårfjerning på leggene da det var helt nytt og fikk nesten brannskader. Men har hørt at det har blitt forbedret en del siden da...
Studine83 Skrevet 24. januar 2007 #8 Skrevet 24. januar 2007 Jeg vil fraråde bruk av Veet hårfjerningskrem med mindre man har testet det på et lite område først.. jeg fikk "brannsår" på leggene etter å ha brukt det! Så er man litt allergisk av seg er det ikke noe sjakktrekk å bruke det på underlivet ihvertfall!
JallaJalla Skrevet 26. januar 2007 #9 Skrevet 26. januar 2007 Bruker Veet på bikinilinjen. Reagerer ikke med rød hud. Sikkert lurt å prøve seg frem litt først.
Dixie Skrevet 27. januar 2007 #10 Skrevet 27. januar 2007 Jag bruker Veet der nede til tider, ikke noe problem det. Blitzblank funker ikke på meg (eller noen andre jeg kjenner...) Stor skuffelse Ellers så er det ikke så ille å få det vokset i salong heller da men nå om dagen bruker jeg de sandpapirgreiene, MEGET fornøyd
Gjest Tweek Skrevet 27. januar 2007 #11 Skrevet 27. januar 2007 Jeg har brukt veet foran, og så har jeg tatt høvelen på leppene og bakover.. Det er sterkt, men så lenge du ikke glemmer den og tar den av i tide er det ikke noe problem, men pass på å bare ta det foran på venusberget, for får du den inni svir det som faen
Gjest Gjest_Birgitte_* Skrevet 20. april 2009 #12 Skrevet 20. april 2009 Jag bruker Veet der nede til tider, ikke noe problem det. Blitzblank funker ikke på meg (eller noen andre jeg kjenner...) Stor skuffelse Ellers så er det ikke så ille å få det vokset i salong heller da men nå om dagen bruker jeg de sandpapirgreiene, MEGET fornøyd Hva er de sandpapirgreiene?
Gjest Gjest Skrevet 20. april 2009 #13 Skrevet 20. april 2009 Jeg har brukt det på underlivet flere ganger og ikke reagert på det i det hele tatt,men det står jo på tuben at den ikke skal brukes p de områdene. På meg funka det finfint. Det kommer antagelig an på hvor lenge man er avhengig av å ha kremen der også da. Jeg har lite og ikke så strie hår så her går det fort.
Gjest Gjest Skrevet 20. april 2009 #14 Skrevet 20. april 2009 http://www.veet.no/veet-bikini-and-underarm-wax-strips.php
Colargol Skrevet 20. april 2009 #15 Skrevet 20. april 2009 Nå har jeg aldri prøvd på ømfintlig hud, men det skal jeg nok heller ikke. Har prøvd veet på bena flere ganger, og alltid endt opp med å hyle noen to min. etterpå fordi jeg ikke huska at jeg like mye sist gang ! *nå går det ikke i glemmeboka mer, har lært nå* Jeg får allergisk reaksjon og noe som kan minne om brannsår, men først og fremst så er det så smertefullt der og da at jeg får frysninger på ryggen bare jeg tenker på det! Høvel og barberskum funger fint på alle områder (bruk "Unirens" fra kondomeriet så unngår du røde nupper og inngrodde hår), men sånn generelt så tror jeg å gå til salong er det beste. Går du til salonger hvor de driver opplæring så kan du bli kvitt det hele for et par hundrelapper og du er kvitt hele styret i 5-6 uker!
Gjest Gjest_geisha_* Skrevet 20. april 2009 #16 Skrevet 20. april 2009 Vil gjerne høre mer om de sandpapirgreiene!! noen som vet?
Pingting Skrevet 20. april 2009 #17 Skrevet 20. april 2009 Velvet Touch, heter de. Fås kjøpt bl.a. på Vita. Ser ut som veldig fint sandpapir. De fjerner død hud samtidig, så man får så myke legger! Jeg har prøvd å bruke dem på bikinilinjen og, men har ikke heeelt riktig teknikk ennå, så jeg ble utålmodig og gav opp. Det krever litt øvelse :gjeiper: Velvet Touch koster litt det og, men ikke like dyrt som å kjøpe nytt blad hver gang. Og dte er nok best for bikiniområdet, jeg ville aldri funnet på å bruke det på mer intime områder!
Gjest Gjest Skrevet 11. mai 2009 #18 Skrevet 11. mai 2009 Jeg har Velvet Touch, og har prøvd det et par ganger, men hver gang svir jeg sinnsykt i ca to dager før det gir seg. Ikke til å anbefale. Har bare prøvd på leggene da, ikke på bikinilinjen. Er ikke sikker på om jeg gjør det rett da, men enten går ikke hårene vekk, eller så svir det. Veet krem funker heller ikke på leggene mine
Gjest Gjest Skrevet 11. mai 2009 #19 Skrevet 11. mai 2009 Det bør nok gå bra hvis det er bikinilinjen du snakker om. Men Veet er sterke saker og du kan rett ende opp med rødflammede og sår hud. Noen får også brannsårlignende skader. Jeg kan skrive under på dette. Jeg brukte Veet hårfjerningskrem flere ganger til intim hårfjerning og det funket fint, helt til jeg plutselig en dag reagerte skikkelig, og endte opp med brannsår i underlivet. Da ble det ikke mye
Gjest Gjest_Nina_* Skrevet 27. august 2009 #20 Skrevet 27. august 2009 Velvet Touch er bra Du kan blant annet kjøpe det her: www.ansiktspleie.com
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå