Midnattsol Skrevet 16. februar 2003 #1 Skrevet 16. februar 2003 Her kommer noen tips til dere som har hudkløe. Jeg har enda ikke prøvd dette selv bare så det er sagt. Jeg har selv perioder da jeg klør, spesielt på kvelden når jeg har lagt meg, noe som forstyrrer nattesøvnen. -Ikke vask med såpe, bruk heller intimsåpe eller Neutrogena. -Ikke spis hvetemel og melkeprodukter (yoghurt er ok). -Spis 4 stk. kalsium/magnesiumtabletter og 1 ts honning. -Drikk et stort glass vann med eplesidereddik før du legger deg. Den siste slurken smører du der det klør. Dette bør hjelpe allerede første kvelden. Stopper du med dette og det begynner å klø igjen er det bare å begynne å gjøre alt igjen. (hentet fra ukeblad) Atopisk eksem! Det er kommet en ny salve for eksemen. Salven er beregnet for voksne og heter Protopic. Man kan også smøre ufortynnet eplesidereddik på eksem. Smør på med en bomullsdott. Lukter litt, men det skal forsvinne fort når det tørker. Bare til informasjon!
Gjest Anonymous Skrevet 21. februar 2003 #2 Skrevet 21. februar 2003 Eh, jeg HADDE hudkløe helt til jeg prøvde Shine sine kroppspleieprodukter uten mineraloljer jeg. Mye enklere når man slipper så mye remedier liksom :D
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå