Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

En venn av meg som er totalnykterist, sier at jesus er født på ny. (må nesten ringe og spørre hvor, alder, når osv).

Men han tror på det, jeg ville ikke såre han i går men i dag undrer jeg meg, for det høres ut som en bløffmakermikkelkokoglad i penger fyr.

jEG tror jo på Jesus som en historisk og fantastisk mann, den første hippien i historien, men hvis han er født på ny, da er jeg maria magdalena.

Andre som har hørt om gjenfødelsen? Som eksen til Jesus, vil jeg gjerne møte han, persona.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
En venn av meg som er totalnykterist, sier at jesus er født på ny. (må nesten ringe og spørre hvor, alder, når osv).

Men han tror på det, jeg ville ikke såre han i går men i dag undrer jeg meg, for det høres ut som en bløffmakermikkelkokoglad i penger fyr.

jEG tror jo på Jesus som en historisk og fantastisk mann, den første hippien i historien, men hvis han er født på ny, da er jeg maria magdalena.

Andre som har hørt om gjenfødelsen? Som eksen til Jesus, vil jeg gjerne møte han, persona.

Jesus var ikke redd for å demonstrere sine krefter. Matproduksjon, vanngjengeri og helberedelser var hans spesialiteter.

Vil anbefale den gjenfødte Jesus en tur til tørkerammede i ulike områder i Afrika der han kan mette de som sulter med sin fiskeproduksjon. Slik kan han hjelpe de som lider nød og samtidig vise oss hedninger at han faktisk er guddommelig.

Siden psykiatrien til enhver tid har en rekke Jesuser, vil dette dessuten være nyttig for å "skille klinten fra hveten".

CD

Gjest King James
Skrevet

Jeg viste da at jeg hadde blitt født på ny,

Gjest Gjest 1
Skrevet
Jesus var ikke redd for å demonstrere sine krefter. Matproduksjon, vanngjengeri og helberedelser var hans spesialiteter.

Vil anbefale den gjenfødte Jesus en tur til tørkerammede i ulike områder i Afrika der han kan mette de som sulter med sin fiskeproduksjon. Slik kan han hjelpe de som lider nød og samtidig vise at han faktisk er guddommelig.

Siden psykiatrien til enhver tid har en rekke Jesuser, vil dette dessuten være nyttig for å "skille klinten fra hveten".

Her er det en del essensielle gode poeng, synes jeg.

Skrevet

Nettopp. Jeg vet at mange hevder de er Jesus, men denne kameraten min lever innenfor et kristent felleskap, ikke schintologene, - og jeg er redd for å såre han, med å påpeke at dette er vrølv, ...og mine humoristiske kommentarer tar han med et smil (dessverre har jeg lett for å få folk til å å le)

Jeg er jo ikke gjenfødte maria magdalena, det var noe jeg bare skrev for å påpeke galskapen rundt den såkalte nye jesus.

Hvis noen ikke skjønte den, da skjønner de lite. (Ja, jeg er sur, jeg har ikke hatt sex nå på snart halvt år)

Skrevet

Fra tid til annen kommer det slike meldinger - den siste er Tom Cruise, som Tabris peker på.

Ellers er jo Maitreya en klassiker på området, en relativt fredelig variant av slaget.

David Koresh påberopte seg også å være Messias i gjenfødt skikkelse. Og vi vet jo hvordan det endte.

Gjest Maxagaze
Skrevet
Nettopp. Jeg vet at mange hevder de er Jesus, men denne kameraten min lever innenfor et kristent felleskap, ikke schintologene, - og jeg er redd for å såre han, med å påpeke at dette er vrølv, ...og mine humoristiske kommentarer tar han med et smil (dessverre har jeg lett for å få folk til å å le)

[...]

Det var nok ett overbærende_akk_så_lite_du_vet smil. Kan ikke fordra sånne folk ! Derfor har jeg valgt å ha lite med dem å gjøre også..

:murvegg:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...