treningsjenta Skrevet 24. januar 2007 #1 Skrevet 24. januar 2007 kriiise.... spar kjøp som ligger ute på ski skal legges ned. det ble visst for dyrt for dem å leie plassen, så da gir de seg med butikken. de vil fortsette postordret da men..... jeg likte denne butikken så godt! men får ikke dratt dit så ofte, da jeg bor ganske langt unna, men de ganegen jeg er der kjøpes det inn masse!!! er dte noen som vet når det legges ned?
Grooo Skrevet 27. januar 2007 #2 Skrevet 27. januar 2007 De gir seg på Ski fordi leiekotrantek går ut og SparKjøp ikke vil fornye fordi de kun vil eie lokaler selv. De holder åpent ut februar. Det kommer ny butikk etter hvert, da nærmere Oslo.
loffen Skrevet 27. januar 2007 #3 Skrevet 27. januar 2007 Her hvor jeg bor er SparKjøp nokså nytt. Har ikke vært der ennå. Har de mye bra altså? Kanskje verdt å ta en tur?
Gjest Purple Skrevet 27. januar 2007 #4 Skrevet 27. januar 2007 SparKjøp er da skikkelig kjipt?!? Har ikke vært der på mange år, men... Husker bare kjerringklær i ekkel kvalitet...
Mini_me Skrevet 28. januar 2007 #5 Skrevet 28. januar 2007 SparKjøp er da skikkelig kjipt?!? Har ikke vært der på mange år, men... Husker bare kjerringklær i ekkel kvalitet... ← Da burde du kanskje ta deg en tur. Jeg finner ikke klær der, men de er billige på f.eks Janus ullklær, barnepysjamas, barnesko med god kvalitet, leker, etc... Jeg er innom en gang i blant, og SparKjøp er bedre enn sitt rykte....
Lizzee Skrevet 28. januar 2007 #6 Skrevet 28. januar 2007 er dte noen som vet når det legges ned? ← 24. februar. Og etterpå kommer XXL i lokalene i stedenfor.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå