MarianneHR Skrevet 27. februar 2007 #21 Skrevet 27. februar 2007 Vi har også Martha fra Porsgrund. Når vi var rundt og vurderte hva vi skulle velge, dekket damen i butikken forskjellige "bord" med ulike typer borddekorasjoner, servietter, lys o.l. Martha var kjempestilig sammen med mange forskjellige varianter og farger. Den blå stripen er så mørk at det ikke gjør noe at den er blå. Men alt er jo smak og behag da. Vi er hvertfall veldig fornøyde Men bruk gjerne litt tid i butikkene til å få dekket de ulike servisene opp på forskjellige måter, anbefalles!
Pinki Skrevet 28. februar 2007 #22 Skrevet 28. februar 2007 Jeg klarer ikke å la være å skryte av serviset vi har valgt, "Blue Fluted Mega" fra Royal Copenhagen .Det er grisedyrt, men vi har bestemt oss for bl.a å bruke den summen svigermor har tenkt å gi oss i gave på å kjøpe servise.Egentlig vurderte vi et servise fra Jasper Conran/Wedgwood,men ombestemte oss altså. ← Det tror jeg vi også kommer til å velge, bare i sort. Må bare få overbevist mannen min!!!!
Kykkelikokos Skrevet 28. februar 2007 #23 Skrevet 28. februar 2007 Vi skal ha Madeleine fra Porsgrund Her
razmatazz Skrevet 28. februar 2007 #24 Skrevet 28. februar 2007 Vi samler på Nature fra Wedgwood. Kjempefornøyd med det wedgwood nature
naley Skrevet 28. februar 2007 #25 Skrevet 28. februar 2007 http://eshop.villeroy-boch.com/no/shopping...nes/show_102320 Vi skal ha dette av villeroy & boch, det er dyrt men det er helt fantastisk til alt på bordet. Suppeskålene kan brukes til saus og sylteskåler. Mamma har det og jeg har falt helt for det
Gjest nimbus Skrevet 28. februar 2007 #26 Skrevet 28. februar 2007 http://eshop.villeroy-boch.com/no/shopping...nes/show_102320 Vi skal ha dette av villeroy & boch, det er dyrt men det er helt fantastisk til alt på bordet. Suppeskålene kan brukes til saus og sylteskåler. Mamma har det og jeg har falt helt for det ← Ååååh, det var fint! Nå ble jeg misunnelig, vi har ønsket oss Antarktis fordi vi har en del av det fra før, men dette var finere... Hvorfor har jeg ikke sett dette før
Gjest Gjest Skrevet 28. august 2007 #28 Skrevet 28. august 2007 Ja di finner det meste i min favoritt nettbutikk www.glassoginterior.no, har handlet der mer en en gang. Turid
bunadbrud Skrevet 29. august 2007 #29 Skrevet 29. august 2007 (endret) vi har begynt å samle på silver paisley fra tilbords Silver Paisley Endret 29. august 2007 av bunadbrud
naley Skrevet 29. august 2007 #30 Skrevet 29. august 2007 Ååååh, det var fint! Nå ble jeg misunnelig, vi har ønsket oss Antarktis fordi vi har en del av det fra før, men dette var finere... Hvorfor har jeg ikke sett dette før Det er nydelig og elegant Kjempe fornøyd
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå