Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Vi har også Martha fra Porsgrund.

Når vi var rundt og vurderte hva vi skulle velge, dekket damen i butikken forskjellige "bord" med ulike typer borddekorasjoner, servietter, lys o.l. Martha var kjempestilig sammen med mange forskjellige varianter og farger. Den blå stripen er så mørk at det ikke gjør noe at den er blå.

Men alt er jo smak og behag da. Vi er hvertfall veldig fornøyde :)

Men bruk gjerne litt tid i butikkene til å få dekket de ulike servisene opp på forskjellige måter, anbefalles!

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg klarer ikke å la være å skryte av serviset vi har valgt, "Blue Fluted Mega" fra Royal Copenhagen .Det er grisedyrt, men vi har bestemt oss for bl.a å bruke den summen svigermor har tenkt å gi oss i gave på å kjøpe servise.Egentlig vurderte vi et servise fra Jasper Conran/Wedgwood,men ombestemte oss altså.  :sjarmor:

Det tror jeg vi også kommer til å velge, bare i sort.

Må bare få overbevist mannen min!!!!

Skrevet
http://eshop.villeroy-boch.com/no/shopping...nes/show_102320

Vi skal ha dette av villeroy & boch, det er dyrt men det er helt fantastisk til alt på bordet. Suppeskålene kan brukes til saus og sylteskåler.

Mamma har det og jeg har falt helt for det

Ååååh, det var fint! Nå ble jeg misunnelig, vi har ønsket oss Antarktis fordi vi har en del av det fra før, men dette var finere... Hvorfor har jeg ikke sett dette før :grine:

• 5 måneder senere...
Skrevet (endret)

vi har begynt å samle på silver paisley fra tilbords ;)

Silver Paisley

Endret av bunadbrud
Skrevet
Ååååh, det var fint! Nå ble jeg misunnelig, vi har ønsket oss Antarktis fordi vi har en del av det fra før, men dette var finere... Hvorfor har jeg ikke sett dette før :grine:

:ler:

Det er nydelig og elegant :) Kjempe fornøyd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...