Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde et uhell i morges. Mens jeg brukte vippetangen tok jeg overbalanse og liksom snublet - med det resultat at tangen ble dratt hardt og brutalt framover mens den fortsatt var i press. Den dro med seg en god del vippehår og nå har jeg merkbart tynnere vipper på det ene øyet. :overrasket:

Det ser en smule latterlig ut og nå lurer jeg på om de kommer tilbake igjen og om noen vet hvor lang tid det tar før det ser normalt ut igjen.

Og ja, det er lov å le :ler:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Øyenvippene fornyes hele tiden uten at man selv merker det, så ja, de kommer tilbake..jeg ville gitt det et par uker hvis det var mange som falt av. :sminkedokke:

Gjest Borghild
Skrevet

Kjøp Talika og smør på. Det skal visstnok hjelpe vippene til å bli lengre og tykkere og vokse ut fortere. :sminkedokke:

Skrevet
Kjøp Talika og smør på. Det skal visstnok hjelpe vippene til å bli lengre og tykkere og vokse ut fortere. :sminkedokke:

Hav er talika, og hvor får man kjøpt det??

MIne vipper henger liksom ikke ordentlig på, og av og til når jeg sitter på data eller ser tv osv. kan jeg finne på pelle av øyevipper uten at jeg merker det :(

Men jeg prøver å stoppe hele tiden, og jeg vil også ha tykkere og at de vokser ut fortere så hvor finner jeg talika?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...