Gjest Advena Skrevet 24. januar 2007 #1 Skrevet 24. januar 2007 Har fått utrolig tørr hud i disse vintertider. Bruker en fra Vichy nå, men føler den rett og slett er for fet og gir meg stygg hud. Bruker ID foundation, og har hørt at denne kan tørke ut huden noe.. Noen som kan tipse meg om noen gode fuktighetskremer til ikke altfor mye penger?
Lola83 Skrevet 24. januar 2007 #2 Skrevet 24. januar 2007 Kuldekremen til SebaMed er god nå på vinteren. Den inneholder mandel og advocado olje, ikke vann.. Den er litt fet i konsistensen, så ikke ta mye på. Utrolig drøy. Ypperlig til å bruke som base under i.d. Billig er den også, 109 kroner på apoteket
Smascha Skrevet 24. januar 2007 #3 Skrevet 24. januar 2007 Apoteket har en krem som koster ca 100. Avene heter den.
Gjest Deception Skrevet 24. januar 2007 #4 Skrevet 24. januar 2007 Jeg har tørr hud året rundt, men i det siste har det blitt veldig ille. Det som har reddet meg, har vært den helt fantastiske Hemp Face Protector fra Body Shop. Trekker raskt inn, gir bra med fuktighet og fett uten at huden blir klissete, og lukter ikke så sterkt som resten av Hemp-produktene. Jeg er frelst!
Gjest Advena Skrevet 24. januar 2007 #5 Skrevet 24. januar 2007 Takk for fine svar! Jeg har tørr hud året rundt, men i det siste har det blitt veldig ille. Det som har reddet meg, har vært den helt fantastiske Hemp Face Protector fra Body Shop. Trekker raskt inn, gir bra med fuktighet og fett uten at huden blir klissete, og lukter ikke så sterkt som resten av Hemp-produktene. Jeg er frelst! ← Har hørt om mange som anbefaler den.. Tenkte jeg skulle kjøpe jojobaolje på apoteket, og den kremen fra Body Shop som du anbefaler. Kan jeg først ta jojobaolje og denne kremen etterpå? Noen som vet?
Gjest Deception Skrevet 24. januar 2007 #6 Skrevet 24. januar 2007 Du kan sikkert bruke jojobaolje under og Hemp-kremen oppå, men selv bruker jeg ikke olje under denne kremen. Det trengs faktisk ikke. Det er fint at billige ting også kan være bra.
pellegrino Skrevet 24. januar 2007 #7 Skrevet 24. januar 2007 Apoteket har en krem som koster ca 100. Avene heter den. ← Den er bra på tørre barnekinn, ihvertfall. Den trekker raskt inn i huden, og kinnene blir verken tørre eller klissete. Anbefaler denne
Gjest Advena Skrevet 24. januar 2007 #8 Skrevet 24. januar 2007 Du kan sikkert bruke jojobaolje under og Hemp-kremen oppå, men selv bruker jeg ikke olje under denne kremen. Det trengs faktisk ikke. Det er fint at billige ting også kan være bra. ← Da kan jeg kanskje bruke oljen på kvelden (så jeg ikke glinser gjennom hele dagen ) og kremen på morgenen.. Hum. Tusen takk for gode råd, alle sammen! Vinteren tar hardt på huden, eller hva?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå