Gjest Advena Skrevet 24. januar 2007 #1 Skrevet 24. januar 2007 (endret) Hei! Opplevde at denne masken svidde ganske mye når jeg først tok den på. Etter noen minutter slutter det å svi.. Andre som har det slik? Endret 24. januar 2007 av Mystisk
Søtpotita Skrevet 24. januar 2007 #2 Skrevet 24. januar 2007 Ja, eg opplevde det same. Eg turte ikkje ha den på, så tok å vaska den vekk med eingong. Beholdt du den på og fekk du noko reaksjon av den?
Gjest Advena Skrevet 24. januar 2007 #3 Skrevet 24. januar 2007 Heisann. Ja, jeg beholdt den på, for den sluttet å svi etter 1 eller 2 minutt. Jeg har sensitiv hud, og reagerer ganske raskt på noe jeg ikke tåler, men lot denne sitte på i 15-20 minutter, og fikk ingen reaksjoner.
Søtpotita Skrevet 24. januar 2007 #4 Skrevet 24. januar 2007 Heisann. Ja, jeg beholdt den på, for den sluttet å svi etter 1 eller 2 minutt. Jeg har sensitiv hud, og reagerer ganske raskt på noe jeg ikke tåler, men lot denne sitte på i 15-20 minutter, og fikk ingen reaksjoner. ← Hei på deg Kanskje eg berre skulle behalde den på eg også, då... Men eg og har veldig sensitiv hud og har opplevd å få raudleg utslett av produkt eg ikkje toler. Kanskje den skal svi litt. Likte du maska ellers?
Gjest Advena Skrevet 24. januar 2007 #5 Skrevet 24. januar 2007 Hei på deg Kanskje eg berre skulle behalde den på eg også, då... Men eg og har veldig sensitiv hud og har opplevd å få raudleg utslett av produkt eg ikkje toler. Kanskje den skal svi litt. Likte du maska ellers? ← Ja, det var det jeg også tenkte: At den kanskje skulle svi litt.. Synes dog det var litt rart. Om du svir veldig mye, også etter at det har gått et par minutter, ville jeg ikke ha forsatt å bruke den. Men om det slutter å svi etter noen minutter, kan du jo prøve å ha den på i noen minutter til før du vasker av, for så å se om du reagerer? Har dessverre hørt om folk som reagerer på produkter fra Body Shop. Kanskje er du en av dem? Ja, synes maska var god, jeg. Den ble stiv etterhvert, og jeg skrubbet mens jeg vasket den av. Nå har jeg bare brukt den en gang, men synes den var fin, og at huden ble glatt etterpå. Håper den forsatt er like god neste gang jeg bruker den.
Søtpotita Skrevet 24. januar 2007 #6 Skrevet 24. januar 2007 Ja, det var det jeg også tenkte: At den kanskje skulle svi litt.. Synes dog det var litt rart. Om du svir veldig mye, også etter at det har gått et par minutter, ville jeg ikke ha forsatt å bruke den. Men om det slutter å svi etter noen minutter, kan du jo prøve å ha den på i noen minutter til før du vasker av, for så å se om du reagerer? Har dessverre hørt om folk som reagerer på produkter fra Body Shop. Kanskje er du en av dem? Ja, synes maska var god, jeg. Den ble stiv etterhvert, og jeg skrubbet mens jeg vasket den av. Nå har jeg bare brukt den en gang, men synes den var fin, og at huden ble glatt etterpå. Håper den forsatt er like god neste gang jeg bruker den. ← Forsvant all sviinga etter nokre få minuttar? Eg kjente det straks eg tok den på, kanskje eg skal prøva den ein gong til :klø: Eg kjøpte ikkje ei heil tube, men fekk med meg ein liten prøve. Har ikkje reagert på Body Shop produkt før (bortsatt frå lipbalmar, men dei reagerar jo mange på). Maska har jo fått ein del skryt her på KG, så eg blei litt skuffa. Kanskje vår hud er litt ekstra sensitiv, spesielt i begynnelsen? :klø: Kva produkt har du brukt før som du har reagert på? Håpar du er like nøgd med den neste gong du brukar den
Gjest Advena Skrevet 24. januar 2007 #7 Skrevet 24. januar 2007 Hei igjen! Skal få min mor til å prøve den nå, bruker henne som en forsøkskanin. Har også reagert på lipbalmen, så der er du ikke alene. Jeg reagerer ofte på produkter med masse parfyme og tulleri i seg, og tåler f.eks. ikke mascaraen fra H&M eller diverse øyenskygger. Er nok mest ømfintelig rundt øynene, men huden min sier klart ifra om det er noe den ikke finner seg i. Ja, den svidde ganske mye da jeg først tok den på, men all sviinga ga seg etter noen minutter. Da masken hadde stivna, tok jeg på litt mer på nesa og i pannen, og da svidde det akkurat der i noen minutter før det også der roet seg.. Så det er liksom med en gang jeg tar på meg maska at den svir.. Pussige greier. Tror kanskje du skal gi den en sjanse til, dog ikke om det svir noe inni granskauen.
Søtpotita Skrevet 25. januar 2007 #8 Skrevet 25. januar 2007 Ja, dersom det svir på ho også, så skal den nok svi litt. Kanskje den er skikkeleg effektiv Produkt med parfyme er ikkje så bra, nei. HM har mange ok produkt, men også ein del ein bør halda seg unna (spesielt hårprodukt..). Sjølv har eg reagert på Vichy, Garnier og Gillette barberskum (det grøne). Kanskje ein bør sjekka kva ingrediensar som er i slike produkt og eventuelt finna ut kva det er ein reagerar på Etter å ha lest at du også har opplevd bortimot det same som meg med denne maska, så lurer eg faktisk på å gi den eit nytt forsøk Den verka jo å vera skikkeleg god, med maske og skrubb i eitt! Du fekk altså ingenting utslett eller noko etterpå?
Gjest Advena Skrevet 25. januar 2007 #9 Skrevet 25. januar 2007 Ja, dersom det svir på ho også, så skal den nok svi litt. Kanskje den er skikkeleg effektiv Produkt med parfyme er ikkje så bra, nei. HM har mange ok produkt, men også ein del ein bør halda seg unna (spesielt hårprodukt..). Sjølv har eg reagert på Vichy, Garnier og Gillette barberskum (det grøne). Kanskje ein bør sjekka kva ingrediensar som er i slike produkt og eventuelt finna ut kva det er ein reagerar på Etter å ha lest at du også har opplevd bortimot det same som meg med denne maska, så lurer eg faktisk på å gi den eit nytt forsøk Den verka jo å vera skikkeleg god, med maske og skrubb i eitt! Du fekk altså ingenting utslett eller noko etterpå? ← Sender deg PM.
Rexina Skrevet 25. januar 2007 #10 Skrevet 25. januar 2007 Jeg tror den skal svi noen minutter, for det er jo meningen at den skal exfoliere huden og virke dyptrensene. Jeg brukte selv en annen maske fra Bosy Shop i går (Tea Tree) og denne svir også med en gang dne blir tatt på. Og den er dyprensene.
Gjest Advena Skrevet 25. januar 2007 #11 Skrevet 25. januar 2007 Jeg tror den skal svi noen minutter, for det er jo meningen at den skal exfoliere huden og virke dyptrensene. Jeg brukte selv en annen maske fra Bosy Shop i går (Tea Tree) og denne svir også med en gang dne blir tatt på. Og den er dyprensene. ← Hm, pussig. Jeg får ihvertfall byttet den, liker ikke å utsette huden min for produkter som svir.. Får håpe den nye masken jeg får ikke svir.
Rexina Skrevet 25. januar 2007 #12 Skrevet 25. januar 2007 Hvis det gjør vondt så er det kanskje en annen ting, for masken min svir jo på meg, men ikke sånn at det gjør vondt, men sånn at man virkelig kjenner at det virker. At man føler at det skjer noe.
Gjest Advena Skrevet 25. januar 2007 #13 Skrevet 25. januar 2007 Hvis det gjør vondt så er det kanskje en annen ting, for masken min svir jo på meg, men ikke sånn at det gjør vondt, men sånn at man virkelig kjenner at det virker. At man føler at det skjer noe. ← Gjorde vondt, ja. Vurderte temmelig sterkt å få den av med en gang, men holdt ut.. Pussige greier..
Gjest Advena Skrevet 25. januar 2007 #15 Skrevet 25. januar 2007 Får håpe dne nye er bedre da ← Håper jeg også. Liker Body Shop veldig godt, og liker dem enda bedre da de var så hyggelige å tilby meg en ny da jeg reagerte på denne.
Søtpotita Skrevet 25. januar 2007 #16 Skrevet 25. januar 2007 Eg tør heller ikkje bruka denne igjen, kan jo rekna med å sjå ut som ein skadeskoten tomat når ein tek den av igjen Må også sei at eg blei positivt overraska over Body Shop Håpar det nye produktet blir superb!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå