Gå til innhold

Bryllupsreise

Fremhevede innlegg

Skrevet

Vi har litt problemer med å bestemme oss her.... Vi kunne veldig gjerne tenke oss å dra på safari i Tanzania, og deretter til Zanzibar. Det blir en relativt dyr tur i så fall, og siden vi begge er studenter vurderer vi å ta den turen en annen gang, når vi begge begynner i jobb.

Ellers har vi kikket litt på Maldivene men er redd det blir litt for kjedelig for oss å bare være der. Asia er et alternativ, der har vi vært mye før (og samboeren min er født i Filippinene), men ettersom vi drar dit nå i sommer igjen så hadde det vært moro å prøve noe annet når vi gifter oss neste år. :ler: Dette er virkelig ikke lett! Jeg får følge med på denne tråden litt, så om det dukker opp noen forslag.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi skal til Sør Afrika, reiser nok mandagen etter bryllupet.

Vi skal først bo 5 netter i Cape Town i en self catering leilighet og få med oss det meste som er å oppleve i den byen.

Så reiser vi til vindistriktet, Stellenbosch, der skal vi bo en natt, og sikkert få smake en del vin...Så skal vi til Botlierskop Private Game Reserve der vi også skal bo en natt, og dra på en dags safari, kanskje ri på elefanter :D

Så er det videre til en lodge i Still Bay hvor vi skal bo 3 netter, dette er med sjøen, flotte strender hvor vi og kan se hvaler :D Åhh, det blir digg :D

Gjest Revenka
Skrevet

Vi klarer ikke bestemme oss. Har opprinnelig booket tur til Thailand, men nå vil jeg egentlig ikke dit lenger. Det er i regntiden der borte.

Vi står mellom Mauritius, Maldivene eller Thailand. Bestemmer vel oss i løpet av helgen. Holder på å sette opp en for/imot liste.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...