Gå til innhold

15.juni-bruder :)

Mistyen

Anbefalte innlegg

Hvordan går det med dere???

Det er bare 81 dager igjen nå....om jeg sier knappe 10 uker til dagen vår så høres det mindre ut *ler* icon_eek.gif

Hvor langt er dere kommet???

Vi er i dag ferdig med bordplassering (om alle kommer da)....12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann Misty!

10 uker?? Det er ikke lenge..

Vi har kommet ganske langt syns jeg, mangler en del småtteri da.. Heldigvis så får jeg kjolen min snart (blei lurt med den forrige) Så da ser det endelig ut som dette går bra også! Det vi sliter litt med er servitører da.. har ingen foreløpig.. ellers så tror jeg de store tingene er i boks icon_smile.gif

Tiden går så utrolig fort, blir nervøs jeg.. hehe

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei aniN...

Godt å høre at det er flere enn meg som er littebittegranne nervøse...12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er også nesten ferdig med det meste. Har noen småting igjen.

Mamma er snart ferdig med å sy kjolen og smokingen til sambo kommer til helgen.

Jeg må innrømme at jeg begynner å få litt sommerfugler i maven, særlig hver gang jeg må prøve kjolen.

Som mamman min sa: Jeg hadde begynt å lure hvis ikke bryllupsnervene hadde kommet enda.

Jeg gleder meg masse og alt kommer helt sikkert til å gå bra, men jeg kan ikke noe for at disse sommerfuglene tar våren på forskudd. Jeg er i hvert fall glad for at det ikke er elefanter jeg har.

Lykke til alle sammen.12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er alt, forhåpentligvis, i rute icon_smile.gif

Sender ut inbydelsene rett over påske.

Kjole er kjøpt, antrekk til brudgom bestilt. Litt usikker på brudebukett, men de fleste steder sier de at det ikke haster.

Må spikre forrett, men middag og dessert er klar.

Nervene har ikke kommet, men fikk litt sommerfugler i magen da jeg prøvde kjolen icon_smile.gif12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Vi har da god tid, har vi ikke? Vi skal ha middag på restaurant og tok kontakt med etpar steder forrige uke og de mente at det var altfor tidlig å reservere noe ennå. Ble litt beroliget, trodde vi var seint ute etter å ha lest om hvor tidlig mange er i gang med detljplanlegginga. Men ellers er ting i farta.

B.

15. juni, Oslo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ojjj...om jeg ikke pr. d.d hadde visst hvordan jeg skulle ha middagen og hvor (???) da hadde jeg stressa litt ja, og blitt mer nervøs.....

Hva med innbydelser da anonym,har du ikke tenkt å sende ut de snart?? Skal dere ha stort eller lite bryllup???12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Innbydelsene er sendt for lenge siden. Gubbens familie kommer nordfra og vi ville gi dem god tid til å ordne evt ferie og flybilletter og sånt. Det artige var at ingen i familien visste at vi skulle gifte oss før de fikk innbydelsen i posten.

Vi hadde tenkt å ta med hele gjengen på en fin restaurant, vi blir 15 stykker. Jeg trodde også vi var seint ute, men det viste seg at noen av de stedene vi hadde sett oss ut ikke mottok bestillinger så tidlig. jeg var litt overraska over det selv, men det var det de sa. På den annen side, noen steder vi undersøkte var det helt greit å bestille nå. Vi tenkte å bestemme meny og alt på forhånd og ville derfor vær litt tidlig ute.

B.

uten særlig nerver....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Nå er alle våre invitasjoner sendt ut, og vi har allerede fått masse svar icon_smile.gif

9 uker igjen......

icon_eek.gif12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Vi også begynner å få inn en del svar... det som gjenstår med oss er:

[*]prøvetime (da skal jeg velge ut brudebukett)

[*]bordkort

[*]sanghefte

[*]kirkeprogram

[*]kjøpe el. finne pynt (som blomster, lys, sevietter ol)

[*]samtale med prest

[*]ta ut sanger

[*]laste ned mer musikk

[*]inskripsjon i ringene

Puh, det er en del! Og det er ikke lenge igjen!! Jippi!! hoppe.gif12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei...

Kan vel være med iom at vi skal ha selskapet den 15 juni. Vi vies den 14..hos byfogd..og har ikke kommet så langt enda..Invitasjonene blir sendt ut i begynnelsen av neste uke,lokalet er ordnet,maten nesten bestillt,så egentlig er det bare kjolen min igjen..og til brudepikene da icon_smile.gif

Anitra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...