Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Åååh..hvert år har jg ønsket meg tøft alpint tøy,men finner det aldri.hvor er d folk kjøper det hen? Er 22år.. så vil ha litt sånn moderne..hmm..

Noen som har noen butikker/linker eller tips?

Ser mange i bakken med bare snowboardbukse og en fleecegenser/jakke(ser d ut som) uten noe vind jakke.. den må jo være ganske varm !! er det noen som vet hvor mang får kjøpt sånn her?

ble litt rotete spm.. men.. håper noen skjønner noe av det for det:)

Skrevet

Spør Yme, Yme har gått mote og design i 3 år og har ganske bra peiling!

Skrevet

Åh! moro!! tusen takk.hvordan spør jeg en medlem her a:S kanskje bare håpe på at han ser dette.. heh :P

Skrevet
Åh! moro!! tusen takk.hvordan spør jeg en medlem her a:S kanskje bare håpe på at han ser dette.. heh :P

Jeg ser alt!

Jeg syr altid mine egne klær, så jeg er ikke helt sikker på hvor du får kjøpt det du vil ha... Hva tenkte du på, a?

Skrevet

Oi,du gjør d ja..hmm.. nja.. vanskelig å forklare.. men litt mer moderne stil.. vet ikke om du så kolleksjonen fra bik bok i fjor jeg? ikke bare kjedelige grå bukser,men litt mønster?millitær bukser? og sånnting liksom.. og stilige jakker som ikke er sånn kjempesvæææære i str small.. og fleecegensere med høyhals..

sånn alle snowboard jenter i 20årene går med.. :P hehe.. skjønner dette kanskje er helt umulig for deg å svare på :forvirret:

Skrevet
Oi,du gjør d ja..hmm.. nja.. vanskelig å forklare..  men litt mer moderne stil.. vet ikke om du så kolleksjonen fra bik bok i fjor jeg? ikke bare kjedelige grå bukser,men litt mønster?millitær bukser? og sånnting liksom.. og stilige jakker som ikke er sånn kjempesvæææære i str small.. og fleecegensere med høyhals..

sånn alle snowboard jenter i 20årene går med.. :P hehe.. skjønner dette kanskje er helt umulig for deg å svare på :forvirret:

Tenker du på snowboard klær som er litt mer femenine, enn det du ser i de fleste butikker?

Skrevet

ja d var vel mer riktig sagt..og med litt farger kasnkje.. :) ikke egentlig nødvendigvis men..

Skrevet

Tenker du på mønstrede klær eller pasteller? Osv.. :P

Skrevet
ja d var vel mer riktig sagt..og med litt farger kasnkje.. :) ikke egentlig nødvendigvis men..

Okei. Da skjønner jeg hva du mener!

Skrevet

Nah..mest pastell..

men litt sånn ååh,vet jo ikke helt selv hva jeg vil ha heller ..d som er så vanskelig hehe..

men lurer på hvor alle ungdommer kjøper snowboardtøyet sitt egentlig..

Skrevet

Kari Traa her en del, Bergans, Norrøna, Artheryx, Spyder ....... Alle disse har feminine kvinnemodeller, noen i mye pastell.

Ellers så jeg ei veldig fin skibukse på Only eller dess like. Hvit med blomstermønster, billig, sikkert ikke topp kvalitet, men mer enn bra nok i bakken. :)

Skrevet

Jeg er selv veldig begeistret for Peak som noen andre over her foreslo, men vet også at eksempelvis enkelte Bik Bok foretninger selger slikt tøy. Aner imidlertid lite om kvaliteten.

Skrevet

Utrolig at dere skjønte hva jeg mente ut fra den dårlig forklaringen min hheh

var inne på peak nå..dyrt da,og må d bestilles derfra? eller finner man d i en butikk her? hmm *helt grønn på dette ormåde*

Skrevet

Gå inn på "Shop Finder" øverst på siden, velg Norway, så finner du butikker som fører Peak

Skrevet

Hvis du bor i nærheten av Oslo, så har Roxy-butikken på Arkaden mye kule skiklær. Feminine farger og snitt. Ellers har Anton sport bra utvalg av kult, moderne skitøy. Blant annet merket Sweet Protection, tror de har jenteklær også. Ligger blant annet i Bogstadveien.

Skrevet

De fleste litt store sportsbutikker fører de merkene som er nevnt over her. Ladysport pleier å ha en del fint, og de har jo bare dameklær også. Jeg kjøpte meg bukse og jakke der i fjor (Helly Hansen).

Skrevet

ok:) takk.. er opprinnelig fra oslo ja..så skal vel dit snart..får ta en tur innom arkaden da ja..:) så peak var i en del butikker i oslo også..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...