laurel Skrevet 23. januar 2007 #1 Skrevet 23. januar 2007 Noen som vet hvordan jeg får tilbake Dolce&Gabbana bakgrunnen som var på telefonen når jeg kjøpte den?Sjefen trykket på den og plutselig var den borte og jeg kan ikke finne den igjen
Mistyen Skrevet 24. januar 2007 #2 Skrevet 24. januar 2007 Finnes det noen alternativer for å gjennopprette alle innstillinger til det opprinnelige? Har ikke telefonen foran meg, så jeg får ikke sjekket....
laurel Skrevet 24. januar 2007 Forfatter #3 Skrevet 24. januar 2007 kan ikke finne d ihvertfall savner bakgrunnen min jeg.er d mulig å laste den ned fra noe sted tro?
Liskat Skrevet 25. januar 2007 #4 Skrevet 25. januar 2007 Slike bilder pleier å ligge lagret i en eller annen mappe. Har du sjekket alle mappene dine? Har ikke samme mobil selv, så kan ikke si hvor den ligger, men den skal ligge i en mappe et sted, med mindre den ble slettet helt...
Miracl3 Skrevet 25. januar 2007 #5 Skrevet 25. januar 2007 Jeg gjorde det samme med min. Men jeg leste i bruksanvisningen og fant menyen hvor du kan stille telefonen tilbake til fabrikkoppsett. Bildet er desverre ikke lagret i en mappe, Jeg husker desverre ikke hvordan jeg gjorde det, men klikk deg rundt på alle menyene til du finner fabrikkoppsett, eventuelt ta den med til en telekiosk eller lignende
laurel Skrevet 25. januar 2007 Forfatter #6 Skrevet 25. januar 2007 jeg nullstilte alt på tlf så nå kom den tilbake tusen takk for all hjelp
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå