Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet hvordan jeg får tilbake Dolce&Gabbana bakgrunnen som var på telefonen når jeg kjøpte den?Sjefen trykket på den og plutselig var den borte og jeg kan ikke finne den igjen :frustrert:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Finnes det noen alternativer for å gjennopprette alle innstillinger til det opprinnelige?

Har ikke telefonen foran meg, så jeg får ikke sjekket....

Skrevet

kan ikke finne d ihvertfall :grine: savner bakgrunnen min jeg.er d mulig å laste den ned fra noe sted tro?

Skrevet

Slike bilder pleier å ligge lagret i en eller annen mappe. Har du sjekket alle mappene dine? Har ikke samme mobil selv, så kan ikke si hvor den ligger, men den skal ligge i en mappe et sted, med mindre den ble slettet helt...

Skrevet

Jeg gjorde det samme med min. Men jeg leste i bruksanvisningen og fant menyen hvor du kan stille telefonen tilbake til fabrikkoppsett. Bildet er desverre ikke lagret i en mappe, Jeg husker desverre ikke hvordan jeg gjorde det, men klikk deg rundt på alle menyene til du finner fabrikkoppsett, eventuelt ta den med til en telekiosk eller lignende :)

Skrevet

jeg nullstilte alt på tlf så nå kom den tilbake ;) tusen takk for all hjelp :klappe:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...