Gå til innhold

Brudesuite i Oslo

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har ikke helt bestemt oss for om vi vil ha bryllupsnatten på hotell eller ikke. Hvis vi gjør det må det i såfall være på et rom som er litt spesielt, uten at jeg helt kan sette fingeren på akkurat hva det må være. Er det noen som kan tipse om fine og kanskje litt spesielle brudesuiter/hotellrom i Oslo?

Skrevet

Så at ingen hadde svart deg, så jeg kan bare gi deg tips om å ringe litt rundt å høre.. De fleste store hoteller har bryllupssuite. :)

Skrevet

Hei!

Jeg satt av en dag jeg, og gikk gjennom alle de store hotellene i Oslo. Det er bare å stikke innom, de fleste hoteller syns dette er koselig, så får du en omvisning på aktuelle rom.

Vi endte opp med Grand Hotell. Litt dyrere, men gud hvor vakre rom! Samt at servisen der var fabelaktig!

Skrevet

Kan absolutt anbefale bryllupssuiten på Grand hotel! Det den som er i tårnet mitt på bygningen, med 3 etasjer; soverom (diger seng) og bad nederst, slags "stue" i midten, og spisebord helt øverst med en av de beste utsiktene i byen! Helt herlig :hjerter:

Skrevet

Tusen takk for tips! :) Tydelig at jeg må sjekke ut Grand i allefall.

Skrevet

Hva koster det på grand?

Skrevet
Hva koster det på grand?

Kr 6500,- for tårnsuiten som razmatazz skriver om....

Skrevet

Suitene på Continetal er også veldig fine. :) Men ikke akkurat gratis, de heller.

Skrevet
Suitene på Continetal er også veldig fine. :) Men ikke akkurat gratis, de heller.

Jeg har en venninne som hadde bryllupsnatten sin her, det er noen år siden, de betalte kr. 3500,- og var STORFORNØYDE!!! :)

Skrevet

Prisene på Grand varierer. Vi betalte 3800kr, for en flott suitte, med utsikt over slottet og Carl Johan.

• 2 år senere...
Skrevet

Jeg dytter litt på denne, jeg..

Vi skal sannsynligvis ha festen på Bygdøy, så hadde vært greit med et hotell i sentrum/vest. Noen andre erfaringer enn Grand og Continental?

Skrevet (endret)
Jeg dytter litt på denne, jeg..

Vi skal sannsynligvis ha festen på Bygdøy, så hadde vært greit med et hotell i sentrum/vest. Noen andre erfaringer enn Grand og Continental?

Jeg kan anbefale hotell Bastion. Se www.hotelbastion.no. Vi hadde en suite her. Rommene her er virkelig koselige og alle suitene har hjørneboblebad så vidt jeg husker. Vi hadde noen planer i 19-tiden dagen etter bryllupet og spurte om hvor lenge vi kunne få ha rommet. Da fikk vi beskjed om at vi kunne ha det helt til vi skulle dra i 19-tiden på kvelden :)

Eneste minuset med hotellet er at det lå i et strøk med en del horer før, men nå er vel ikke dette så synlig lenger.

Anbefaler hotellet på det varmeste. Utmerket service og greie priser. Hvis du søker på hotel Bastion her inne så finner du andre som har vært like fornøyd som meg. Det var derfor vi endte opp med dette hotellet.

Endret av ~Minni~
Skrevet

Takk Minni, de hadde jeg ikke funnet selv.

Skrevet

Jeg har hørt mange si fine ting om Hotel Bastion. Selv tilbragte vi bryllupsnatten på Hotel Opera, og var veldig fornøyd. Hadde frokost på balkongen med utsikten over fjorden. Så høyt opp merker man ingenting til motorveien. Rommet hadde selvfølgelig stor seng, peis og badekar (dog bare vanlig badekar, så vi kunne ikke bade sammen).

Husk å be om sen utsjekking. Dette er nesten aldri et problem, bare man sier ifra på forhånd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...