anthea130 Skrevet 23. januar 2007 #1 Skrevet 23. januar 2007 Hei! Jeg er i et fast og stabilt forhold som har vart en god stund, og rutinene i forholdet gjør seg merkbare. Vi er svært glade i hverandre, men en kan kanskje si at forholdet ikke er like stormfullt og impulsivt som det var i begynnelsen. Jeg savner nok hjertebanken og kilingen i magen litt. Jeg trodde jeg hadde et forhold som var så stabilt at ingenting kunne komme i veien for oss, men den gang ei. Via en internettside som er felles for alle studenter tilhørende universitetet, blir jeg kontaktet av en medstudent jeg ikke kjenner fra før. Etter dette har vi sendt noen meldinger til hverandre via denne siden, og vi hilser på hverandre om vi møtes på universitetet, men ikke noe mer. Problemet er at kilingen i magen og hjertebanken oppstår når jeg treffer denne medstudenten, samtidig som jeg tenker en del på ham. Jeg får svært dårlig samvittighet av dette. Noen som har opplevd lignende? Og hvor går grensen for at en skal kunne si, ja, du er utro....
Gjest Vidvandre Skrevet 23. januar 2007 #2 Skrevet 23. januar 2007 Greit nok at du har et lite crush på en fyr, men det er handlingene, hva du gjør med følelsene som gjør at noen er utro mener jeg. Alle kan bli betatt, men hold det på et helt platonisk plan, gjør det klart at du er i et forhold og prøv heller å gjøre noe ekstra sammen med kjæresten din.
Gjest Gjest Skrevet 23. januar 2007 #3 Skrevet 23. januar 2007 Hei! Jeg er i et fast og stabilt forhold som har vart en god stund, og rutinene i forholdet gjør seg merkbare. Vi er svært glade i hverandre, men en kan kanskje si at forholdet ikke er like stormfullt og impulsivt som det var i begynnelsen. Jeg savner nok hjertebanken og kilingen i magen litt. Jeg trodde jeg hadde et forhold som var så stabilt at ingenting kunne komme i veien for oss, men den gang ei. Hjertebanken vil gå over UANSETT i hvilken som helst forhold, det er til og begynne med veldig masse frees, men så kommer den tunge værdagen igjen. Slik har vi det alle som er i forhold, oppover bakke og nedover bakke. Nei hold på det du har, og ikke begynne og tull med noe flørting her. Man vet hva man har, men man vet ikke hva man får.
~Mrs.Valentine~ Skrevet 23. januar 2007 #4 Skrevet 23. januar 2007 Hei! Jeg er i et fast og stabilt forhold som har vart en god stund, og rutinene i forholdet gjør seg merkbare. Vi er svært glade i hverandre, men en kan kanskje si at forholdet ikke er like stormfullt og impulsivt som det var i begynnelsen. Jeg savner nok hjertebanken og kilingen i magen litt. Jeg trodde jeg hadde et forhold som var så stabilt at ingenting kunne komme i veien for oss, men den gang ei. Via en internettside som er felles for alle studenter tilhørende universitetet, blir jeg kontaktet av en medstudent jeg ikke kjenner fra før. Etter dette har vi sendt noen meldinger til hverandre via denne siden, og vi hilser på hverandre om vi møtes på universitetet, men ikke noe mer. Problemet er at kilingen i magen og hjertebanken oppstår når jeg treffer denne medstudenten, samtidig som jeg tenker en del på ham. Jeg får svært dårlig samvittighet av dette. Noen som har opplevd lignende? Og hvor går grensen for at en skal kunne si, ja, du er utro.... ← Jeg vil ikke kalle det utroskap, men hvis man har en vedvarende forelskelse(?) vil jo det selvfølgelig være skadelig for forholdet. Hvis du vil satse på mannen din bør du kutte ut all kontakt med denne andre mannen som mest sannsynlig vil lage noen problemer fremover hvis du ikke klarer styre deg - og det er ikke så enkelt når det er følelser og forelskelse. Selvfølgelig vil ikke det "nyforelskelse" følelsen mellom deg og kjæresten din vare evig, men du kan jo gjøre ditt for forholdet skal bli litt bedre. Så vil du sikkert komme over han. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå