Gå til innhold

Hvorfor er du på kg?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Nå skal jeg ikke gå nærmere inn på hvorfor jeg begynte å tenke på dette, men hva får deg til å bli hengende her?

Jeg for min del har fått venner her jeg liker å sludre med.

Det er også et pluss at man får daglig god trim for lattermusklene. Også er det interessant å se hva folk irriterer seg over i dag, hva de spiser, har på seg og hvilken mascara du bruker! :ler:

Videoannonse
Annonse
Gjest Ferskvannsblekksprut
Skrevet
Hva får du ut av det?

Ikke en forbanna dritt :tunge1:

Men kåsjli e de læll!

Skrevet

Men kåsjli e de læll!

Peker mot språkforumet! :ler:

Skrevet

Det spørsmålet har jeg tenkt på å stille selv - både til meg selv og her :ler:

Hm. Mest tidsfordriv, endel gode råd og moro å synse litt. Men savner interessante diskusjoner - mange med potensiale dør ut etter ti innlegg, synes jeg - og mer liv her inne. Skjedde det ikke mer før (jeg var her som gjest)?

Gjest Ferskvannsblekksprut
Skrevet

Væ fan æreru snaker om MVH yme

Skrevet

Skal du snakke dialekt må du lage dagbok! *åpplyser*

Skrevet

Ikke jeg heller :ler:

Men ler og koser meg til tider ;)

Skrevet

Hovedsaken til at jeg blir hengende her er nok at jeg har fått noen "venner", folk som jeg følger med i dagbøkene til. Noen har jeg faktisk "kjent" ganske lenge nå.

Ellers er det et godt sted på plukke opp gode råd og tips, underholdning og tidsfordriv. Sjelden jeg deltar de i de store diskusjonene lenger.

Skrevet

Har fått noen nettvenner, da, vettu... Hadde det ikke vært for dem, hadde jeg slettet meg i protest etter en viss utestenging nå. Snakk om lav takhøyde!!!

Skrevet

Jeg koser meg på KG!!! :) Er en kjempeflott side for oss kvinnfolk (og menn).

Her kan man jo spørre og grave om alt man vil, og får bestandig svar!!!! :klappe:

Skrevet

Jeg kjeder meg så fælt at jeg svarer to ganger, jeg... Men jeg tror kanskje forumet er morsommere for de som har vært faste brukere en god stund. Det skjer lite i diskusjonene, så der blir man ikke så lett kjent med noen lengre, og dagbøkene blir liksom for private til at jeg som ny (ny fast, i hvert fall) føler meg komfortabel med å presse meg inn der.

Men jeg liker noen av forumene likevel, derfor fortsetter jeg å kikke innom...

Gjest LilSweetie
Skrevet

1. Tidsfordriv

2. Svar på ting jeg lurer på og tips

3. Får meg til å le noen ganger.

Men nå tror jeg sannelig jeg går og sletter meg, gitt. Siden jeg ikke bor i Nord-Korea, er det ingen grunn til å bruke fritiden min der.

Skrevet

Underholdning, tidsfordriv, hyggelig å dele tanker og meninger.

Skrevet

Jeg gifter meg i juni, og ble anbefalt forumet av en venninne. Har blitt hekta siden!!

Har vært mest på bryllupsdelen, men begynner nå så smått å titte i de andre emnene.

Artig å se hva folk har å si, og lærer masse!

Skrevet

Tidsfordriv, latter og gode råd! (Bestis karamellpudding med oppskrift fra Arwen i jula f.eks., hun fikk meg av alle ting til å faktiske like den desserten! :sikle:)

Men nå er jo jeg ganske tydelig en dritkjedelig person, så jeg begynner heller å lure på om andre her får noe ut av at jeg er her! :ler::sjenert:

Skrevet
Tidsfordriv, latter og gode råd! (Bestis karamellpudding med oppskrift fra Arwen i jula f.eks., hun fikk meg av alle ting til å faktiske like den desserten! :sikle:)

Men nå er jo jeg ganske tydelig en dritkjedelig person, så jeg begynner heller å lure på om andre her får noe ut av at jeg er her! :ler:  :sjenert:

:overrasket: Joda, du kan jo begynne med å dele den :sikle: oppskriften med meg, så kan vi kikke på klokka sammen når det er gjort :ler:

Gjest King James
Skrevet

Jeg har spurt meg selv om det samme. Og for og være ærlig så vet jeg ikke. hvorfor jeg er her

Skrevet
:overrasket:    Joda, du kan jo begynne med å dele den  :sikle:  oppskriften med meg, så kan vi kikke på klokka sammen når det er gjort  :ler:

Har sendt deg tråden på PM ;)

Skrevet (endret)

Jeg driver dank her.

Men det hender at jeg har et reelt spørsmål, men etter at gjester ble utestengt, er det ikke alt jeg tør å spørre om eller svare på. Pga. at jeg kan bli gjenkjent (yrke, bosted, antall barn, osv osv)

Jeg vet at Orkla ?? har kjøpt opp kg, så jeg burde av prinsipp (politiske) ikke være her, men jeg drikker fan meg cola også.

Så da så...

Endret av mata

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...