Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Miss.Chanel
Skrevet

hvor får jeg tak i truser/ boxer/ hipster i ULL???

kari traa har men det var utsolgt i nettbutikken hennes :sur:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sjekk siden til Ullmax.

Gjest Miss.Chanel
Skrevet

er jo bare i microfiber der!?

Skrevet

calida. selges i "litt finere" undertøysforretninger.

ellers selges jo ullundertøy både på lindex og cubus. jeg har kjøpt ullundertrøyer der, og mener at de har underdeler også. men de til calida er best synes jeg, og koster ikke så mye mer. det jeg har hos calida er blanding av ull og silke - og klør absolutt IKKE.

Skrevet

Cubus har fint ullundertøy i merket Details, blant annet boxere. Finnes i svart og hvitt. Jeg har flere trøyer av dette merket, de ser ut som vanlige singleter og er kjempefine. De har også lange underbukser og langermede trøyer.

Skrevet

Hva med Janus? Made in Norway. :)

Skrevet

Calida sitt er kjempebra, det er også vera&william sitt, men det er dyrt!

Skrevet
er jo bare i microfiber der!?

Beklager. Har visst ikke lest godt nok.

Skrevet
Calida sitt er kjempebra, det er også vera&william sitt, men det er dyrt!

vera& william er dyrt ja. calida er så midt på treet prismessig, mens janus og cubus er rimelig.

jeg bruker ullundertøy hver dag i vinterhalvåret. trøyene er tynne somvanlige t-shirts, men likevel veldig gode&varme. anbefales nå i vinterkulda :)

Gjest Miss.Chanel
Skrevet

takk for svar.

ull BH er også ikke lett å finne, og egentlig ikke undisser heller, for jeg vet lite om hvordan de er de forskjellige merkene!

takk for hjelp.

Gjest Miss.Chanel
Skrevet
vera& william er dyrt ja. calida er så  midt på treet prismessig, mens janus og cubus er rimelig.

jeg bruker ullundertøy hver dag i vinterhalvåret. trøyene er tynne somvanlige t-shirts, men likevel veldig gode&varme. anbefales nå i vinterkulda :)

hvor får man calida da?

Skrevet

I Stavanger har de det på Sørbø, det er kjempefint!

Skrevet
hvor får man calida da?

jeg kan hjelpe deg med utsalgssteder hvis du bor i stavanger eller bergen. det er der jeg har kjøpt mitt. jeg har da ikke kjøpt på kjedebutikker som finnes overalt i landet, og kan derfor ikke hjeøpe deg hvis du bor i en helt annen del av landet.

stavanger: sørbø (som nevnt) og tjølsen (de er billigst på sørbø!)

bergen: netty på kløverhuset rett over rema 1000

Skrevet

Spar kjøp har fint og godt ullundertøy. Har flere sett derfra, de holder seg fine i årevis, når de blir behandlet fint.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...