Eføy Skrevet 23. januar 2007 #1 Del Skrevet 23. januar 2007 Samboeren min og jeg skal på Team Eckbo-show i Oslo neste helg. Vi vil selvsagt ut å spise i samme slengen. Vi har funnet ut at vi har lyst til å gå på en gresk restaurant. Noen som vil anbefale oss en hyggelig restaurant? Jeg har søkt litt på nettet, og de jeg fant lå i Torggata. Jeg må innrømme at Torggata ikke er den gata jeg har aller mest lyst til å oppholde meg på sene kvelder. Derfor vil jeg gjerne høre om dere her inne har noen å anbefale! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Donpedro Skrevet 23. januar 2007 #2 Del Skrevet 23. januar 2007 Ligger en rett ved Holberg plass, men husker ikke hva den heter... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kikoro Skrevet 23. januar 2007 #3 Del Skrevet 23. januar 2007 Torgata er ikke skummel den da Den restauranten som ligger der er jeg superfornøyd med hvertfall, vært der to ganger og har vært flott begge gangene. Men, hva du synes er flott er kanskje ikke det samme som jeg synes er flott, hehe, men jeg personlig kan anbefale den hvertfall! Kikoro! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eføy Skrevet 24. januar 2007 Forfatter #4 Del Skrevet 24. januar 2007 Nei det kan godt kun være mine egne fordommer som gjør at jeg syns Torggata er skummel på kveldstid altså. Jeg har på nettet funnet to greske i torggata i hvertfall. Akropolis eller noe sånt het den ene. Kanskje den du var på? Skal også sjekke ut hvilken som ligger på Holbergs plass. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
treningsjenta Skrevet 24. januar 2007 #5 Del Skrevet 24. januar 2007 kan anbefale den kyrpiotiske restuanranten i trondheimsveien.. den har knall god mat og rimelig:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lady Lovelylocks Skrevet 24. januar 2007 #6 Del Skrevet 24. januar 2007 Er ikke den nedlagt da? (for 1 år siden eller noe sånt) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
treningsjenta Skrevet 25. januar 2007 #7 Del Skrevet 25. januar 2007 ånei er den det???? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 25. januar 2007 #8 Del Skrevet 25. januar 2007 Torgata er ikke skummel den da Den restauranten som ligger der er jeg superfornøyd med hvertfall, vært der to ganger og har vært flott begge gangene. ← Vi har også vært kjempefornøyd med den som ligger der. Zorbas er det vel? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eføy Skrevet 25. januar 2007 Forfatter #9 Del Skrevet 25. januar 2007 Ja den ene så jeg at het Zorba, og den andre heter Akropolis, etter hva jeg fant på nettet. Da regner jeg med at vi tar turen til en av disse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 25. januar 2007 #10 Del Skrevet 25. januar 2007 Når jeg skal spise gresk så drar jeg på Zorbas i Torggata. Der er det koselig og god mat . Så lenge man ikke går alene, så går det greit å gå i Torggata på kvelden, selvom det ikke er det triveligste strøket kanskje. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leone Skrevet 26. januar 2007 #11 Del Skrevet 26. januar 2007 Jeg vil også anbefale Zorbas!!! har bare vært der en gang, men superfornøyd med mat, vin og service! Har planer om å dra dit igjen om ikke så lenge. At det ligger i Torggata bryr jeg meg svært lite om.... Men idag blir det gresk mat hjemme istedet, moussaka, gresk salat og tzatziki! Nam! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 26. januar 2007 #12 Del Skrevet 26. januar 2007 kan anbefale den kyrpiotiske restuanranten i trondheimsveien.. den har knall god mat og rimelig:) ← Er ikke den nedlagt da? (for 1 år siden eller noe sånt) ← ånei er den det???? ← Jepp.. Ble anbefalt den engang jeg og, og tok meg en tur, men da var den iallefall stengt og det er er halvt år siden.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå