Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå lurer jeg på om jeg skal spandere frisørtime med farging på meg selv... Har ikke farget håret på ca 7 år, men har avogtil bleket noen striper i det, sist var hos frisør i mai, og det ble forsåvidt fint, men nå er det mye gult. Samt at håret er litt slitt, bruker Redken supersoft så det er ikke splittede tupper. Har lyst å få bort stripene, men går det? Vil ha tilbake min egen farge og ikke sitte med stygg ettervekst om et par mnd. Har i tillegg hår til midt på ryggen, så det er mye som skal fikses. Noen som vet om en bra og ikke for dyr frisør i Oslo/akershus?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hør med frisøren. Litt avhengig av hvor mye ettervekst du har, og hva slags farge dere velger, så burde det gå an å få til en farge som er ganske lik den du har i røttene. Avhengig av hvor mørk den er, så er det mulig stripene vil skinne gjennom, men da blir det forhåpentligvis som lysere partier som gir liv, mer enn noe veldig rart.

Jeg går til Adam og Eva i Nedre Slottsgate. De er definitivt ikke billigst i byen, men ikke aller dyrest heller. Men de er veldig flinke, og de pleier å spørre hverandre hvis de er usikre på farger. Det er veldig betryggende, vil heller ha noen som spør en gang for mye enn en gang for lite...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...