Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har sendt sms og chattet mye med en type, så fikk jeg møte han på cafe på fredag. Jeg var egentlig litt usikker på kjemien først, men etterhvert "dunket" jeg meg selv i hodet og sa til meg selv; se på de positive sidene. Da så jeg Jim carey smilet og Morten Harket øynene. :ler: Ler av meg selv nå hehe.....

Han var en morsom type og jeg fant ut at jeg godt kunne tenke meg å se han igjen :) Rett før vi skulle til å gå (etter å ha snakket om alt mellom himmel og jord) sa han til meg; "petra" du virker som ei jordnær jente og det virker som familie betyr mye for deg. Det er noe jeg setter veldig høyt, og jeg har veldig lyst å treffe deg igjen.......... Jeg detter jo nærmest av stolen! Hadde ikke ventet dette!

Vell jeg ble smigret.

Inviterte han til film i går og jeg merket hvordan hendene våre liksom ålte seg mot hverandre :roll:

Litt utpå kysset han meg forsiktig på panna og vi satt inntil hverandre, liksom sånn som når jeg var liten hehe..... Oki endte med skikkelig klining, men absolutt forsiktig og ikke noen form for beføling hihi......

Jeg vet at det er mange år siden han har hatt dame, og han vet at jeg ikke er ute etter å "bare ha det gøy"........ Han sier han er åpen men vil ikke skynte seg inn i et forhold. Før vi kom så langt i går viste jeg han buss stoppet han måtte hoppe av på for å komme til meg, jeg sa i tilfelle han ville besøke meg flere ganger. Og det kunne han garantere han ville sa han :)

Sendte en litt uskyldig sms, med bla annet at jeg gledet meg til å få kysse han igjen. Og fikk igjen at han satt på forelesning og han klarte ikke å tenke på annet en å kysse meg ;)

Så du kan tenke at jeg smiler fra øre- til øre :)

Men så er det det da, innerst inne er jeg så redd for å begynne å like han veldig godt. For så at han ikke vil noe seriøst og lar meg i stikken......... som har skjedd før.......... HVordan beskytte seg selv? Jeg vil ikke oppeve det igjen. Men vil gi han en sjangs også før jeg skremmer han vekk med at jeg vil ha det "seriøst". Dette vet han jo egentlig.............

Sendte en sms i dag hvor jeg skrev at jeg tenkte på han, og fikk igjen at han tenkte på meg. Og han lurte på om vi skulle finne på noe i morra kveld. Jeg foreslo å lage noe mat sammen og han syntes det hørtes fin ut!

Råd anyone? Jeg skal i hverfall ikke gi meg henn med det første!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mitt råd er vel bare å ta det litt med ro. Ha litt i bakhodet at dette kan gå i grus. Ettersom dette er veldig i begynnerfasen så vil jeg anbefale å se han litt an. Ikke vær den eneste som tar initiativ. Ha alt på en armlengdes avstand, selv om det ikke er det letteste når man er betatt. Prøv likevel å bevare enn viss bevissthet rundt det hele.

Bruk tid på å bli kjent, men unngå temaer som angår forhold og andre seriøse saker. Tror ikke at et forhold er det man helst skal tenke på når man først har møtt noen. Et forhold er som han selv sier, ikke noe å skyndte seg inn i. Ha det så gøy som mulig, men bevar hodet selv om hjertet løper løpsk ;)

Skrevet
Har sendt sms og chattet mye med en type, så fikk jeg møte han på cafe på fredag. Jeg var egentlig litt usikker på kjemien først, men etterhvert "dunket" jeg meg selv i hodet og sa til meg selv; se på de positive sidene.

Dette var veldig bra av deg!

Når det gjelder nettdating, chatting osv, så er det en nedslående gjenganger som gjør at man mister lysten på å prøve formen; nemlig at svært mange damer mener det må være masse kjemi med en gang (første kvelden), og at den bør komme av seg selv. Sukk, naiviteten regjerer. Jeg vet om noen som gjorde som deg (ga det en videre sjanse selv om magefølelsen ikke var helt god første kvelden), og disse er nå i langvarige forhold med nettopp den daten.

Skrevet

det er greit å være forsiktig.. men noen ganger må man tørre å sjangse litt! iom dere ikke har møttes så masse enda og kjenner hverandre så godt, så er det greit å være litt tilbakeholden enda.. men etterhvert må du bestemme deg for om du vil satse eller ikke :) (det er som i bordhockey, noen ganger må du bare slippe keepern og angripe med begge henda..)

Skrevet

Nå er det sånn at ved å tørre å ta sjanser og det å involvere seg i andre mennesker gjør oss sårbare. Vi kan ikke bare slutte å våge for da slutter vi å leve. Noen ganger er det greit å ha prøvd uansett hvorhen det bærer.

Fortsett å treff mannen og bli bedre kjent med ham. Ting har da ingen hast så dere trenger ikke kjapt å bli enige om at dette er et seriøst forhold. La det ta den tid du/dere trenger. Du kan aldri helt beskytte deg selv. Kos deg du og ta sjansen.

Skrevet

Må dele med dere:

Møtte han igjen i dag :) Lagde god mat og vi koste oss sammen......

Snakket masse og nøt hverandres selskap. Jeg liker deg; sier han til meg :kline: og kysser meg...........

Jeg stryker han på ryggen og han blir heeeelt si..... får puppy eyes og han sier det er lengesiden han har blitt kost sånn med.

Kaller meg afrodite :rosasmil: , så sier han; hvor kom det i fra og ler.... :ler:

Vell, han sier bare de rette tingene og jeg kan ikke klare å ikke falle for han!

Tidligere sendte han melding om at han lå hjemme med feber, og måtte se an formen for daten i kveld. Men han møtte opp!

Dere der ute; nå må dere krysse fingrene for meg!!!!!!!!!!!!!

• 1 år senere...
Gjest missLady
Skrevet

*Krysser fingrene*

Lykke til!

Gjest Gjest
Skrevet

Ser at dette er en relativt gammel tråd, men vi vil gjerne vite hvordan dette gikk???? Begynte jo så bra og håper fortsettelsen gikk bra også.

Gjest missLady
Skrevet
Ser at dette er en relativt gammel tråd, men vi vil gjerne vite hvordan dette gikk???? Begynte jo så bra og håper fortsettelsen gikk bra også.

Ja, merket det etter jeg skrev.. Veldig nyskjerrig selv på hvordan det hele gikk:p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...