minienthe Skrevet 23. januar 2007 #1 Skrevet 23. januar 2007 noen som vet om denne automatisk sperrer for avspilling av rippede filer ? prøvde å spille av en fil på en pc i sta som har denne versjonen og i starten så blinket det sort bakgrunn med teksten "DVD rip" før det kom opp en feilmelding om at filen ikke kunne spilles av. filen fungerer fint hos meg med vanlig xp pro
enden Skrevet 25. januar 2007 #3 Skrevet 25. januar 2007 Jeg tipper det kan være et codec-problem. Det var ikke en DVD, men en komprimert film - type divx/xvid? Jeg har ikke hatt noe problem med dette, og aner ikke hvordan Windows noen gang skulle klare å gjenkjenne en film og nekte å spille den av fordi den var ulovlig. Det at du kan spille den av på en annen XP-PC er i seg selv et godt tegn, som underbygger teorien min om at du mangler en eller annen codec
minienthe Skrevet 25. januar 2007 Forfatter #4 Skrevet 25. januar 2007 når det gjelder de folka der så vet man aldri kommer til å legge inn vlc og et par andre bare det blir nettilgang der den står.
enden Skrevet 26. januar 2007 #5 Skrevet 26. januar 2007 Det skal være mulig å endre program som brukes for avspilling i MCE-skallet. Googler du litt så kan det godt hende du kan bytte ut WMP med VLC
minienthe Skrevet 26. januar 2007 Forfatter #6 Skrevet 26. januar 2007 regner med det går greit... sette vlc som standard spiller eller noe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå