Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen som har erfaringer med decleor sin lip balm og vil anbefale den?

har veldig tørre lepper nå, begynner å sprekke og bli sår. Har så langt vært fornløyd med clarins sin, men den hjelper ikke nok.

ønker ikke en som er for klissete og heller ikke lukter sterkt eller kvalmende..

Videoannonse
Annonse
Gjest Deception
Skrevet

Decleor sin lukter VELDIG sterkt.

Skrevet

Jeg har prøvd alt mellom himmel og jord, også Decleor. Den er dyr, så jeg forventet meg mirakler, men den tørket ut leppene mine i stedet. Motsatt effekt, altså. Derimot har jeg funnet ut at Lypsyl Extreme er utrolig god, og selv om den inneholder mineraloljer, holder leppene mine seg myke over lang tid.

Skrevet (endret)

Jeg har ikke testet den i krukken, men jeg har derimot testet stiften fra Decleor (Nourishing Lip Treatment Balm) flere ganger, og jeg er generelt veldig fornøyd med den. Foretrekker stift, fremfor krukker. Må imidlertid legge til at jeg aldri har testet den på ekstremt tørre lepper.

Endret av Sprilla
Skrevet

Den desidert beste jeg har brukt er denne: md formulations SUN. Lip balm med SPF 20. Den kostet 148 kr hos hudpleier og kunne ikke finne den på strawberrynet.

Jeg foretrekker stift også av hygieniske grunner. Jobber et sted der det ikke frister å drive å grave med fingeren i en krukke for så å smøre det rundt munnen..

Ellers har jeg brukt Clinique sin, men det var som bittelitt vaselin i en veldig liten tube. Så prøvde jeg en stift fra Lancome mener jeg det var, og den luktet lim og la seg som en uttørrende hinne på leppene. Clarins sin var heller ikke bra, den var veldig gul og luktet alt for kjemisk, nesten som eksos! Som dere ser, jeg sliter med å finne noe som er bra. Er veldig sart, det er utrolig kaldt ute og veldig tørt inne..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...