Gjest Nymphia Skrevet 23. januar 2007 #1 Del Skrevet 23. januar 2007 Hei! Tror jeg trengel litt hjelp i en situasjon her.. Jeg har nå hold på med en mann siden september, han er 9 år eldre enn meg(21), har tidligere vært i ett over 4 år langt forhold med en som var en del eldre enn meg. Så man kan vel si jeg liker litt eldre menn Saken er at jeg aner ikke hva han jeg holder på med nå tenker, mener eller føler. Jeg har riktig nok ikke spurt, men vil ikke skremme han bort. Da vi begynte å holde på hadde han akkurat gått ut av et tidligere forhold, og jeg forventet ikke at vi kom til å fortsette. Men det gjorde vi og etter 2 mnd sa jeg til ham hva jeg begynte å føle for ham (likte han og begynte å bli gla i han, og syns han var en snill og god fyr.) Han svarte at han hadde forstått det, men ikke helt visste hva han ville og håpte jeg forstod det. Og det gjorde jeg. Og vi fortsatte å holde på, (holde på: jeg overnattet med han, var hos han på kveldene, låg sammen med han på sofaen å koste, daglig kontakt, spiste sammen, møttes når vi var ute, han ringer når han er ute osv osv.) Jeg er blitt veldig svak for fyren og er nok forelsket nå(Jan07), har innsett det nå, prøvd lenge å ikke tenke det for jeg vil ikke bli såret men klarer ikke slutte å tenke på ham eller å ville være hos han. Nå har det imidlertid roet seg litt, pga jobb og skole så har vi begge hatt mer å gjøre siste tiden. men vi har daglig kontakt omtrent og jeg overnatter hos ham av og til. når jeg er hos ham føler jeg meg komfortabel og glad, og når vi sover sammen holder han rundt meg, vi tuller og flørter og han har kallenavn på meg. hehe. Må legge til at jeg har stort sex behov, mer en ham. Men det er bare slik han er og det gjør ingenting, siden jeg vet jeg kan hisse han opp viss jeg vil. Jeg betegner meg selv som litt nymphoman. Og det er ikke for bare sex jeg sover hos han, tror ikke det er bare det han tenker..Trenger nærhet begge to. Av og til sier han ting som gjør at det kribler i magen av håp om at han kanskje vil noe mer en bare sex/kose/flørte-venner. Om jeg hinter om at jeg er glad i ham eller tenker på han o.l så får jeg ikke noe tilbakemelding om han føler det slik for meg. Men han har f.eksempel ringt meg når han har vært på byen og drukket, og da sier han rett ut at jeg er ei god jente og at han ville blitt sjalu om han såg meg sammen med en annen mann. Han er litt sjenert til vanlig så han er nok mest ærlig når han drikker. tror ikke han sier dette på tull, da kunne han jo likegjerne latt være å si det. Vi holder på enda, men ikke så ofte. par ganger i uka. og kontakt nesten daglig. Dette ble litt langt og rotete kanskje? Men spør om det er noe mer jeg kan si.. hjelp.. er så glad i han.. PS: jeg har ikke hastverk med å bli sammen med han. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Maksprell Skrevet 23. januar 2007 #2 Del Skrevet 23. januar 2007 Dette var ekstreeeeemt likt det jeg opplevde med en fyr engang!! Han var så skjønn og sjarmerende og jeg følte at dette var virkelig på vei til å bli noe..Han hadde kallenavn på meg og han ringte meg fra jobben "bare for å prate" og når jeg hadde vært på byen så spurte han forsiktig om jeg hadde rotet med noen for han innrømmet at han var litt sjalu.. Men dette gir absolutt ingen garanti!! Plutselig etter 4-5mnd så sa han at han hadde null følelser for meg ( dette var forøvrig kun ett par dager etter at han hadde ringt meg grytidlig en morgen da han hadde kommet tilbake fra ferie og jeg skulle besøke han samme dag og sa hvor mye han savnet meg og gleda seg så innmari til jeg skulle komme..) Er redd du gjør deg den samme erfaringen som jeg fikk da.. Vi får bare håpe at du ikke blir så bitter som jeg er.."alt går til helvete før eller siden!!" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nymphia Skrevet 23. januar 2007 #3 Del Skrevet 23. januar 2007 Dette var ekstreeeeemt likt det jeg opplevde med en fyr engang!! Han var så skjønn og sjarmerende og jeg følte at dette var virkelig på vei til å bli noe..Han hadde kallenavn på meg og han ringte meg fra jobben "bare for å prate" og når jeg hadde vært på byen så spurte han forsiktig om jeg hadde rotet med noen for han innrømmet at han var litt sjalu.. Men dette gir absolutt ingen garanti!! Plutselig etter 4-5mnd så sa han at han hadde null følelser for meg ( dette var forøvrig kun ett par dager etter at han hadde ringt meg grytidlig en morgen da han hadde kommet tilbake fra ferie og jeg skulle besøke han samme dag og sa hvor mye han savnet meg og gleda seg så innmari til jeg skulle komme..) Er redd du gjør deg den samme erfaringen som jeg fikk da.. Vi får bare håpe at du ikke blir så bitter som jeg er.."alt går til helvete før eller siden!!" ← Takk for svar:) Sånn sett så har jeg mine tvil om hvor dette bærer hen. men jeg tenker også at den som intet våger intet vinner. Og jeg er glad i ham så jeg tror ikke jeg klarer å trekke meg unna helt ennå.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Maksprell Skrevet 23. januar 2007 #4 Del Skrevet 23. januar 2007 Takk for svar:) Sånn sett så har jeg mine tvil om hvor dette bærer hen. men jeg tenker også at den som intet våger intet vinner. Og jeg er glad i ham så jeg tror ikke jeg klarer å trekke meg unna helt ennå.. ← Nei jeg skjønner..det er litt kjipt å eventuelt trekke seg for så å tenke "men tenk hvis.." Men å være forberedt på et avslag kan være greit uansett. Jeg unner ingen å være så bitter som jeg er.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Top Gun Skrevet 24. januar 2007 #5 Del Skrevet 24. januar 2007 Jeg har nå hold på med en mann siden september, han er 9 år eldre enn meg(21), har tidligere vært i ett over 4 år langt forhold med en som var en del eldre enn meg. Så man kan vel si jeg liker litt eldre menn Er du tolv år?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bøllefrøet Skrevet 24. januar 2007 #6 Del Skrevet 24. januar 2007 Er du tolv år?? ← Hehe.. Skulle du være vanskelig nå? Hun er 21, derfor står det: "meg (21)", og han er 30. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nymphia Skrevet 24. januar 2007 #7 Del Skrevet 24. januar 2007 Hehe.. Skulle du være vanskelig nå? Hun er 21, derfor står det: "meg (21)", og han er 30. ← Hehe, ja jeg er 21 han 30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cognizance Skrevet 24. januar 2007 #8 Del Skrevet 24. januar 2007 Fikk nettopp fortalt en historie om en gutt på 31 som har forhold på 4-5 måneder med jenter i begynnelsen av 20-åra. Masse pulings, og med en gang det blir snakk om noe mer så trekker han seg ut. Det kan være en lang vei fra det å kunne bli sjalu og mene du er ei godjente til å ville ha deg som kjæreste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå