gard Skrevet 23. januar 2007 #1 Skrevet 23. januar 2007 Hei Oscar-nominasjonene er klare. Du finner en oversikt her : http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=143252 . Hvem skulle trodd at Eddie Murphy ville bli nominert til en Oscar.
Gjest LilSweetie Skrevet 23. januar 2007 #2 Skrevet 23. januar 2007 Det er sykt at disse to er nominert ved siden av hverandre: Will Smith for «The Pursuit of Happyness» og Forest Whitaker for «The Last King of Scotland». (Ja - jeg mener Forest Whitaker burde vinne, og at The Pursuit of Happyness var hysterisk daarlig)
Latee Skrevet 23. januar 2007 #3 Skrevet 23. januar 2007 Synes du? Synes den var utrolig bra og at han virkelig fortjener Oscar for den rollen.
Gjest LilSweetie Skrevet 23. januar 2007 #4 Skrevet 23. januar 2007 Will Smith var i og for seg ikke det verste i filmen - han spilte helt greit. Men jeg synes manuset og filmen som helhet var utrolig dårlig, ja.
Gjest gjesta Skrevet 23. januar 2007 #5 Skrevet 23. januar 2007 En mer oppdatert liste på hjemmesiden: http://www.oscar.com/nominees/?pn=films Legg merke til at det er en (nesten) norsk nominert - Den danske dikteren av Torill Kove!
Lizzee Skrevet 24. januar 2007 #6 Skrevet 24. januar 2007 Det er sykt at disse to er nominert ved siden av hverandre: Will Smith for «The Pursuit of Happyness» og Forest Whitaker for «The Last King of Scotland». (Ja - jeg mener Forest Whitaker burde vinne, og at The Pursuit of Happyness var hysterisk daarlig) ← ...men nå er ikke filmen "The Pursuit of Happiness" nominert, men Will Smith for sin tolkning av rollen han har i filmen.... Nå har ikke jeg sett filmen da... og vet heller ikke hvor godt eller dårlig Will Smith gjør det, men det er flere ganger at skuespillere er nominert for sine gode rolletolkninger i ellers middelmådige filmer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå