koldbruna Skrevet 16. februar 2003 #1 Del Skrevet 16. februar 2003 Jeg har sett filmen Grease med Olivia Newtoon-john og john Travolta mange ganger,så også oppfølgeren Grease 2. Ei venninne av meg mener hun har sett Grease 3. Jeg holder på mitt at det er bare laget to filmer av Grease. Hvem har rett?? Er det to eller tre filmer ?? Koldbruna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eowyn Skrevet 16. februar 2003 #2 Del Skrevet 16. februar 2003 Tenkte også at det var bare 2 filmer til nå...Men det skal komme en nr 3 nå, med Kylie Minogue, og Olivia Newton John skal spille moren hennes. Så dere har vel litt rett begge to :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
koldbruna Skrevet 16. februar 2003 Forfatter #3 Del Skrevet 16. februar 2003 Det blir vel en dårlig oppfølger men må vel se den da når den kommer. Lurer litt på det er Danny som er faren da?? Dette blir spennende altså. koldbruna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eowyn Skrevet 16. februar 2003 #4 Del Skrevet 16. februar 2003 Oppfølgere er som regel dårlige ja, men det blir jo spennende å se. K.Minogue er jo flink da. *venter i spenning* :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kosejente Skrevet 16. februar 2003 #5 Del Skrevet 16. februar 2003 Hmm....visste ikke at det skal komme en Grease 3.....likte begge de andre (den 1. best selvsagt)...gleder meg jeg...!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 16. februar 2003 #6 Del Skrevet 16. februar 2003 Husker at jeg var døds-skuffa når jeg så nr 2. Grease er favorittfilmen min -og favorittmusikken min til tider- så jeg tror ikke at jeg kommer til å løpe for å se nr 3 heller. Lenge siden jeg har sett filmen nå.. tror at jeg må investere i en DVD snart. For min del er det Olivia og John som "ER" Grease. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mzfire Skrevet 16. februar 2003 #7 Del Skrevet 16. februar 2003 Er enig med Lea her jeg. Jeg ble også skuffet av 2'ern. Jeg kommer ikke til å haste meg med å se 3'ern. Er kun 1'ern som er Grease for meg. De andre oppfølgerne blir bare tåpelige sammenligninger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eowyn Skrevet 16. februar 2003 #8 Del Skrevet 16. februar 2003 Nei, oppfølgere er sjelden bra. Men det kan jo bli spennende å se Kylie Minogue i filmen Må se den bare for å ha sett den og liksom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Livets datter Skrevet 19. februar 2003 #9 Del Skrevet 19. februar 2003 Men det skal komme en nr 3 nå, med Kylie Minogue, og Olivia Newton John skal spille moren hennes. Hvorfor må man alltid "tukle" med gode, gamle klassikere? Veldig sjelden vellykket. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 19. februar 2003 #10 Del Skrevet 19. februar 2003 Kun den første og ekte Grease som er bra. Skulle ikke vært lov å bruke navnet og tukle med en sånn kvalitetsfilm som Grease! Man blir jo bare i godt humør av å se den da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eowyn Skrevet 19. februar 2003 #11 Del Skrevet 19. februar 2003 De må jo aldri prøve seg på oppfølgere vet du... Men her er jo (heldigvis?) Olivia Newton John med, så litt bra er jo det da...At det ikke er bare nye tryner å se i den filmen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. K Skrevet 19. februar 2003 #12 Del Skrevet 19. februar 2003 Jeg så aldrig 2'ern. Hva skjedde i den? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eowyn Skrevet 19. februar 2003 #13 Del Skrevet 19. februar 2003 Egentlig akkurat det samme som i ener'n, bare at nå var det jenta (Michelle Pfeiffer) som var den "tøffe", mens gutten var nerdete....og så ble han tøff tilslutt og sånt. Klijsè Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. K Skrevet 19. februar 2003 #14 Del Skrevet 19. februar 2003 Asj!! Det finns bare 1 Grease og det er den med Olivia og John. Så det så!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 22. februar 2003 #15 Del Skrevet 22. februar 2003 Apropos Grease: hørte en nyydelig versjon av "you're the one that I want" med eh. Jim Stark (eller noe i den duren...?) på radio for en uke siden. En slags Honky Tonk- Country versjon :o Helt sant! Det høres sprøtt ut, men duverden, det var bra!! (er ikke veldig inne i sountry-musikk til vanlig altså). Jeg var veeldgi forelsket i John Travolta som liten, forøvrig... :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå