Snurrepippen Skrevet 23. januar 2007 #1 Skrevet 23. januar 2007 Det slo meg plutselig akkurat nå, sitter og gjør noen avtaler til bryllupet.. Men HVEM av gutta skal egentlig ha knapphullsblomst? Brudgommen (så klart) Pappa Forlover Men skal svigerfar ha??
Gjest niomi Skrevet 23. januar 2007 #2 Skrevet 23. januar 2007 Han er jo pappaen til han du skal gifte deg med, så det vil vel være naturlig..?
Gjest vimse Skrevet 23. januar 2007 #3 Skrevet 23. januar 2007 Jeg vet ikke om "reglene" sier at svigerfar skal ha knapphullsblomst, men jeg personlig synes han også skal ha det.
Jerle Skrevet 23. januar 2007 #4 Skrevet 23. januar 2007 Ja, la svigerfar få knapphullblomst. Mannen min mente at hans far ikke skulle ha og det irriterte meg hele bryllupet. Skulle aldri ha hørt på han. Han er jo brudgommens far, så gå for det.
Malama Skrevet 23. januar 2007 #5 Skrevet 23. januar 2007 Min kommende svigerfar skal i alle fall få ha en dersom han vil. Jeg anser det som "normalt" at han skal det. Min elskede skal selvsagt, og hans forlover, og pappa, for han følger meg opp. Min kommende svigerfar har ikke noen slik rolle, skal ikke frem i kirka, men han er jo likefult brudgommens far, og jeg synes han kan "skille seg litt ut fra resten av de dresskledde mannfolka"....
Gjest Gjesta Skrevet 23. januar 2007 #6 Skrevet 23. januar 2007 Hmm, det har jeg aldri tenkt på. Men synes jo godt han kan få tilbudet, så får han bestemme selv. Min svigerfar bruker ofte festdrakt, går det an å bruke knapphullsblomst på den?
Gjest vimse Skrevet 23. januar 2007 #7 Skrevet 23. januar 2007 ... han er jo likefult brudgommens far, og jeg synes han kan "skille seg litt ut fra resten av de dresskledde mannfolka".... ← Nemlig.
*Emma* Skrevet 23. januar 2007 #8 Skrevet 23. januar 2007 Vi er jo så få, så hos oss skal kun brudgom og brudesven ha. Hvis forlover, min far og hans far og skulle hatt ville det kun blitt 2 menn uten blomst (min bror og en kompis av sambo) og det blir liksom litt teit....så vi valgte og bare la de to "viktigste" ha
Gjest Ballerina Skrevet 23. januar 2007 #9 Skrevet 23. januar 2007 Svigerfar skal få tilbudet akkurat som min stefar og far - morfar skal føre meg opp kirkegulvet, så han er den selvfølgelige for meg akkurat som fedre er det for de fleste andre! Så da blir det jo... seks stykker hos meg med knapphullsblomst, men jeg synes bare det er koselig, jeg!
Gjest gjesta Skrevet 23. januar 2007 #10 Skrevet 23. januar 2007 Jeg ville synes det var naturlig at også svigerfar skal ha blomst. Men han kommer nok til å gå i bunad, så derfor passer det kanskje ikke likevel. Vi må nok spørre han før bryllupet.
amles Skrevet 23. januar 2007 #11 Skrevet 23. januar 2007 Hmmm.. Dette har jeg ikke tenkt på. Hva med hvis man har to svigefedre? En biologisk og en stefar?
Gjest Gjesta Skrevet 23. januar 2007 #12 Skrevet 23. januar 2007 Hmmm.. Dette har jeg ikke tenkt på. Hva med hvis man har to svigefedre? En biologisk og en stefar? ← Kommer jo an på hva slags forhold til tilkommende har til sin stefar. Men skal vi spørre min kjæres far så spør vi også hans stefar om han vil ha knapphullsblomst. Han har jo bodd sammen med min kjære i mange år, ser ingen grunn til å eskludere han fra det gode selskap.
amles Skrevet 23. januar 2007 #13 Skrevet 23. januar 2007 Ja, da blir det riktigst at begge har knappehullsblomst...
linky Skrevet 23. januar 2007 #14 Skrevet 23. januar 2007 Ja svigerfar hadde knapphullsblomst i vårt bryllup, utrnom han så hadde jo selvsagt min kjære, min far og mannens forlover
Gjest Ballerina Skrevet 23. januar 2007 #15 Skrevet 23. januar 2007 Hmmm.. Dette har jeg ikke tenkt på. Hva med hvis man har to svigefedre? En biologisk og en stefar? ← Da må jo begge ha - de er jo begge din tilkommendes fedre, bare på to forskjellige måter Men, svigerfar er jo våre forlovedes fedre, så da stiller jo de likt som våre egne fedre - eller? Jeg synes det...
naley Skrevet 23. januar 2007 #16 Skrevet 23. januar 2007 Jeg hadde tenkt at forloveden min skulle ha, men også pappa, lillebor og svigerfar som også er toastmaster. vi blir over 100 gjester så syns de skal skille seg litt ut :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå